سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۲ در ۸:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب
کی‌مرام: می‌خواستم در «متروپل» بازی کنم/

میلاد کی‌مرام با سه فیلم در جشنواره فجر/ به آنچه می‌خواهم نرسیده‌ام

milad-keymaram1

میلاد کیمرام عنوان کرد با وجود پشت سر گذاشتن یک سال پربار کاری، هنوز به آنچه از سینما می‌خواهد نرسیده است.

میلاد کی‌مرام عنوان کرد با وجود پشت سر گذاشتن یک سال پربار کاری، هنوز به آنچه از سینما می‌خواهد نرسیده است.

کی‌مرام به سوره سینما گفت: امسال با سه فیلم «خط ویژه»، «روزگار عشق و خیانت» و «برف» در بخش مسابقه جشنواره حضور دارم، اما با وجود این پرکاری هنوز به آنچه می‌خواهم دست پیدا نکرده‌ام. قرار بود به استادم مسعود کیمیایی ادای دین کنم و در «متروپل» هم بازی داشته باشم، اما به خاطر مشغولیتی که به خاطر آخرین سریالم برای من پیش آمده بود، این فرصت را از دست دادم. امیدوارم بار دیگر این پیشنهاد همکاری را از طرف ایشان دریافت کنم.

وی افزود: من در فیلم «برف» برای اولین بار در یک تک سکانس بازی کردم. مهدی رحمانی کارگردان جوانی است که دوست داشتم به او کمک کنم. در مورد این تجربه ام حرف‌هایی دارم که مطرح کردن آن را به پس از نمایش فیلم در جشنواره موکول می کنم. نام کاراکتر من در این فیلم ، حامد است و این احساس را داشتم که می تواند به خوبی از آب در بیاید. فیلم «خط ویژه» کیایی هم اثری است که آن را دوست دارم و به موفقیت اش در جشنواره بسیار خوشبینم.

milad-keymaram2
میلاد کی‌مرام در نمایی از فیلم «برف»

بازیگر فیلم سینمایی «متروپل» ادامه داد: بزرگان زیادی که در نشست های خصوصی فیلم را دیده‌اند، از بازی ها و کلیت اثر تعریف کرده اند و این موضوع در حال حاضر من را خیلی خوشحال کرده است. فیلم جدید کیایی یک اثر کمدی نیست. او در «بعد از ظهر سگی سگی» با فضای کمیک کارش را شروع کرد و در «ضد گلوله» این کمدی صرف را به طنز موقعیت تقلیل داد. حالا در «خط ویژه» یک تریلر اجتماعی شهری را از او شاهد هستیم. در این فیلم شاهین نام دارم و به اتفاق دوست‌هایم به پول هنگفتی دست پیدا می‌کنم که باعث ایجاد دردسرهایی می‌شود.

کی‌مرام تاکید کرد: آنچه در «خط ویژه» بازی کرده ام، شبیه هیچ کدام از نقش‌های من نیست. یک اصل مهم برای من در پذیرش نقش ها همین موضوع است که کار جدیدم با قبلی حتما تفاوت‌هایی داشته باشد. جنس بازی و گریم ویژه ای را تجربه کرده ام و امیدوارم همگی نتیجه کارمان را ببینیم. تنها متفاوت بودن نقش کافی نیست و فیلمنامه، کارگردان و تیم خوب هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

milad-keymaram3
میلاد کی‌مرام در نمایی از فیلم «خط ویژه»

بازیگر فیلم «ملکه» در پاسخ به این سوال که علت پرکاری خود را در یک سال اخیر چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: اغلب اتفاق‌های خوب بعد از یک اتفاق خوب دیگر رخ می‌دهند. من از «کوچه ملی» بود که به فیلم باشه آهنگر رسیدم. البته شهرت مردمی را به خاطر بازی در سریال‌ها به دست آورده بودم. در یک سال اخیر برای پذیرش همه نقش هایم یک دلیل موجه داشتم و سعی داشتم بازی نجیب و خوبی ارائه بدهم. برای سه فیلم موجود در جشنواره امسال با بازی من آرزوی موفقیت دارم.

میلاد کی‌مرام با سریال «نابرده رنج» به شهرت رسید و در فیلم‌های «کوچه ملی» و «ملکه» بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>