سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
«در بند اروند» از شنبه آینده روی آنتن شبکه سه/

تلویزیون نسبت به دهه ۷۰ عقبگرد داشته است/ حضور در یک مجموعه دفاع مقدسی

rozita-ghaffari

بازیگر مجموعه «در پناه تو» تاکید کرد تلویزیون نسبت به دهه ۷۰ عقبگرد داشته است.

بازیگر مجموعه «در پناه تو» تاکید کرد تلویزیون نسبت به دهه ۷۰ عقبگرد داشته است.

غفاری به سوره سینما گفت: سریال مناسبتی «در بند اروند» که برای پخش در ایام دهه فجر تولید شده همزمان با آغاز این روزها روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد. نام کاراکتر من در این مجموعه مریم است و خیلی دوستش دارم. او در خانواده ای زندگی می‌کند که به سبب یک سری درگیری های سیاسی و مذهبی با اتفاقاتی رو به رو می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در چند سال اخیر، مخاطبان کمتر بازی او را در مدیوم های مختلف شاهد هستند، توضیح داد: تلویزیون انتخاب اول من نیست. بیشتر پیشنهادهایی که دریافت می‌کنم از این حوزه است که آن هم در سطح خوبی از کیفیت محتوایی قرار ندارد. کم پیش می‌آید که قصه ای نظرم را جلب کند. اخیرا یکی دو پیشنهاد سینمایی هم داشته‌ام، اما آنقدر جذاب نبوده که بخواهم بازی کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «پشت پرده مه» ادامه داد: به نظرم این مشکل من به تنهایی نیست و با سایر همکارانم هم که صحبت می‌کنم، آنها هم چنین معضلی دارند. اساسا باید پذیرفت که تلویزیون ما نسبت به دهه هفتاد با عقبگرد مواجه بوده است. زمانی من سریال «در قلب من» را بازی می‌کردم که بسیار مورد پسند جامعه واقع شد. پس از آن هم چند مجموعه محبوب دیگر بازی کردم، اما الان سال‌هاست خبری از سریال‌های خیابان خلوت کن نیست.

غفاری افزود: من هر سال جشنواره فیلم فجر را دنبال می‌کنم و می‌دانم که امسال یک سال ویژه برای سینماست، چون فیلم‌های متعددی از کارگردانان مختلف حضور دارند. امیدوارم قضاوت درباره فیلم‌ها به درستی انجام شود و حق به حق دار برسد.

سریال «در بند اروند» به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی سیامک صرافت داستان دو برادر است که به جبهه می‌روند و یکی از آن ها مفقود الاثر شده و دیگری از جبهه باز می‌گردد و حالا همه در پی رمزگشایی از این راز هستند. این مجموعه به نویسندگی  وحید حسن‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود. حمید ابراهیمی، عمار تفتی، زهرا سعیدی، نفیسه روشن، جلیل فرجاد، حسن اسدی، افشین نخعی، وحید شیخ زاده و … بازیگران این سریال هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>