سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب
در آستانه جشنواره فیلم فجر/

میرزایی برای میرشکاری فیلم بزرگداشت می‌سازد

jahangir-mirshekari

میثم میرزایی برای بزرگداشت جهانگیر میرشکاری در جشنواره فجر فیلم می‌سازد.

میثم میرزایی برای بزرگداشت جهانگیر میرشکاری در جشنواره فجر فیلم می‌سازد.

سوره سینما- امسال و در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر،برای مهدی هاشمی،هما روستا و جهانگیر میرشکاری مراسم بزرگداشت برگزار می‌شود که فیلم مربوط به جهانگیر میر شکاری را میثم میرزایی کارگردان جوان سینما کارگردانی می‌کند.

جهانگیر میر شکاری صدابردار و صداگذار پیشکسوت سینمای ایران جز پیشگامان صدابرداری سر صحنه در سینمای ایران است و تا کنون با کارگردانان به نامی چون : بهرام بیضایی ، ناصر تقوایی ، داریوش مهرجویی و عباس کیارستمی همکاری داشته . به گفته میثم میرزایی از چند روز پیش ضبط فیلم بزرگداشت آغاز شده و قرار است در این کلیپ همکاران و کارگردانان شاخصی که میر شکاری با آنها همکاری داشته به صحبت درباره این صدابردار و صداگذار شناخته شده بنشینند.

میثم میرزایی تا کنون ساخت چند مستند ، فیلم کوتاه و ویدئو کلیپ را بر عهده داشته، عوامل سازنده این کلیپ بزرگداشت عبارتند از تصویر: محمد عاشقی، صدا: علی علوی،مشاور هنری : شهاب نجفی،هماهنگی: مروارید صیاد، دستیارتصویر : مهدی قاسمی، ویدیو گرافیک : فرهاد فرهنگ.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>