سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب
در آستانه جشنواره فیلم فجر/

پوسترهای «ناخواسته» رونمایی شد

nakhasteh

پوسترهای فیلم سینمایی «ناخواسته» دوشنبه ۷ بهمن ماه در مراسمی ویژه رونمایی شد.

پوسترهای فیلم سینمایی «ناخواسته» دوشنبه ۷ بهمن ماه در مراسمی ویژه رونمایی شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی پروژه، دوشنبه شب در نخستین اکران محدود و خصوصی فیلم سینمایی «ناخواسته»به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی امیر سید زاده، این فیلم دیده شد. در این جلسه نمایش بهرام دهقانی، ابراهیم فروزش، محمدحسین لطیفی، رضا حیدرنژاد، بهرام بهرامیان، و …  تعدادی از اصحاب مطبوعات و رسانه ها حضور داشتند. مهرداد صدیقیان بازیگر و مسعودسلامی مدیر فیلمبرداری هم از حاضران این جلسه بودند.

در حاشیه این جلسه از دو پوستر فیلم که توسط امیر شیبان خاقانی طراحی شده رونمایی شد.این فیلم که ساعت۱۹.۳۰ دوشنبه هفتم بهمن به نمایش درآمد،در بخش مسابقه نوعی نگاه سی و دومین جشنواره فیلم فجر امسال شرکت دارد. «ناخواسته» به عنوان نخستین فیلم نیک‌نژاد از اوایل آبان ماه امسال در قم کلید خورد و سپس گروه در کاشان، نائین خور و بیابانک، انارک و … به فیلمبرداری پرداختند. مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران این فیلم هستند.

نیک نژاد نویسندگی سریال «دودکش» را بر عهده داشت که ماه رمضان امسال روی آنتن شبکه یک رفت. او سال‌ها به عنوان دستیار با چهره های مطرحی چون ابراهیم فروزش، سعید سلطانی،  محمد حسین لطیفی و سیروس مقدم همکاری داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>