سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۸:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

شروعی منظم و آرام برای جشنواره سی و دوم/حاتمی‌کیا و میرکریمی به تماشای «بیگانه» نشستند

hatami-kia

ابراهیم حاتمی‌کیا و رضا میرکریمی در اولین روز جشنواره فجر به تماشای فیلم بهرام توکلی نشستند.

ابراهیم حاتمی‌کیا و رضا میرکریمی در اولین روز جشنواره فجر به تماشای فیلم بهرام توکلی نشستند.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، اولین روز از سی و دومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در حالی رو به اتمام است که همه چیز از نظم حاکم بر برگزاری جشنواره، نمایش فیلم‌ها، نحوه پذیرایی و زمان‌بندی با آرامش و متفاوت از سال قبل در حال برگزاری است. رسانه‌ها در کمال آرامش و به دور از ازدحام و سرگردانی به پوشش این روز نسبتا خلوت پرداختند.

نظم حاکم بر کاخ جشنواره باعث شد مخاطبان ، سینماگران و خصوصا اهالی رسانه به سرعت از غریبه بودن با فضا فاصله بگیرند و در سازو کاری کاملا تعریف شده جای خود را پیدا کنند. اتفاقی که نشان از دقت برگزارکنندگان آن دارد. البته پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی با اکران فیلم‌های مهم‌تر شاهد حضور گسترده‌تر سینماگران و اهالی رسانه باشیم که ممکن است خبرنگاران با کمبود جای کار مواجه شوند.

هنوز برای قضاوت زود است. باید دید نبود غرفه خبرنگاران را در روزهای بعد چقدر با مشکل رو به رو خواهد کرد.نمایش فیلم‌های «گنجشگک اشی مشی»، «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» چندان با حضور گسترده مخاطبان همراه نبود اما تازه‌ترین فیلم بهرام توکلی «بیگانه» سالن اصلی برج میلاد را پر کرد. رضا میرکریمی، ابراهیم حاتمی کیا و محمدعلی باشه آهنگر از جمله سینماگرانی بودند که به تماشای فیلم توکلی نشستند. آخرین فیلمی که امشب اکران خواهد شد «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>