سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۸:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

یک روز برفی اما گرم در برج میلاد/ مدیران سینمایی در سالن رسانه‌ها

borje-milad

دومین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در حالی برگزار شد که با حضور مدیران سینمایی برج حال و هوایی دیگر داشت.

دومین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در حالی برگزار شد که با حضور مدیران سینمایی برج حال و هوایی دیگر داشت.

سوره سینما- قابل پیش بینی بود که امروز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه برج میلاد روز شلوغی را پشت سر بگذارد، بارش برف سنگین در تهران نمایش فیلم «قصه ها» را به تاخیر انداخت اما حضور سینماگران و مدیران سینما و تئاتر حال و هوایی دیگر به این روز برفی داد.

فیلم سانس دوم «روزگاری عشق و خیانت» چندان مورد توجه قرار نگرفت و بسیاری از حاضران سالن را ترک کردند. امروز رحمان سیفی آزاد، طناز طباطبایی، بهنوش طباطبایی، باران کوثری، مهدی پاکدل، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، محمدرضا شریفی نیا، ساره بیات، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، اندیشه فولادوند و … در برج میلاد فیلم دیدند.

فیلم سانس سوم «زندگی جای دیگری است» مانند فیلم قبلی منوچهر هادی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» با استقبال مواجه شد. فیلم روزگار ملال آور مردی را به تصویر می‌کشد که بحران روزمرگی را با ایثار برای زنده ماندن دیگری حل می کند. گروه بازیگران «زندگی جای دیگری است» بازی هایی فراتر از انتظار داشتند. حامد بهداد در نقشی متفاوت، ستودنی است. نیکی کریمی، پارسا پیروز فر و یکتا ناصر هم یک گام به پیش آمده اند.

نمایش فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی هم با تاخیر ساعت ۲۰ آغاز شد. امروز و در دومین روز از جشنواره فیلم فجر هنوز تعدادی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها کارت دریافت نکرده بودند. اما وضعیت پذیرایی، اینترنت، دستگاههای لپ تاپ برای استفاده نمایندگان رسانه‌ها قابل قبول بود.

امروز سهیل جهان بیگلری مدیر عامل سازمان سینمایی سوره و فرید فرخنده کیش مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان هم به برج میلاد آمدند از غرفه سازمان سینمایی سوره در بازار فیلم دیدن کردند.