سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۶:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

حاشیه‌های اکران دو فیلم در برج میلاد/ پنجشنبه خوب برای «میهمان داریم»

farda-50ghadam

نمایش دو فیلم «فردا» و «۵۰ قدم آخر» در برج میلاد با حاشیه‌هایی همراه بود.

نمایش دو فیلم «فردا» و «۵۰ قدم آخر» در برج میلاد با حاشیه‌هایی همراه بود.

سوره سینما- امروز پنج شنبه ۱۷ بهمن تنها فیلمی که با استقبال اهالی رسانه مواجه شد، «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور بود، اکران فیلم «فردا» اولین ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان با استقبال سرد اهالی رسانه همراه بود. بسیاری از حاضران سالن نمایش فیلم را ترک کردند و گروهی با دست زدن اعتراض خود را نسبت به این فیلم بیان کردند. بیشتر عوامل این فیلم در سالن حضور داشتند و پیش از نمایش «فردا» عوامل این فیلم را به حسین پاکدل مجری باسابقه و کارگردان تیاتر که در سالن حضور داشت تقدیم کردند.

همان طور که انتظار می رفت اکران فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» هم با حاشیه همراه بود. در دو سوم پایانی فیلم حاضران بارها دست زدند و اعتراضشان را نسبت به کیفیت فیلم نشان دادند. امروز یکی از شلوغ ترین روزهای برج میلاد بود. حضور پررنگ سینماگران و اهالی رسانه به این سینما حال و هوایی تازه داد.

کمال تبریزی، حامد محمدی، یدالله صمدی، جواد عزتی، کامران تفتی، محمد پیرهادی، عباس رافعی امروز در برج میلاد فیلم دیدند.

به نظر می رسد سنت معرفی فیلم‌ها در آغاز نمایش آنها تنها وقت گیر و عملی تکراری است. در حالی که کمتر از دو ساعت بعد عوامل فیلم در نشست خبری ساعت‌ها فرصت صحبت کردن دارند چرا باید روی سن ردیف شده و فقط شنونده چند جمله کلیشه ای از کارگردان یا تهیه کننده باشند؟

با شلوغ شدن برج میلاد و نزدیک شدن به روزهای پایانی جشنواره فیلم فجر خدمات رسانی برای پرسنل برج دشوارتر می شود و بی نظمی و ازدحام برای اهالی رسانه مشکل ایجاد کرده است. البته این ازدحام هنوز وارد سالن اصلی نشده و نمایندگان رسانه ها به راحتی در برج میلاد فیلم می بینند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>