سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۴:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

نامه کودکان محک به میلاد کی‌مرام/ منتظرت هستیم

milad-keymaram1

کودکان مبتلا به بیماری سرطان از محبت میلاد کی مرام در اختتامیه جشنواره فیلم فجر قدردانی کردند.

کودکان مبتلا به بیماری سرطان از محبت میلاد کی مرام در اختتامیه جشنواره فیلم فجر قدردانی کردند.

سوره سینما- در پی اهدای دیپلم افتخار نقش مکمل مرد توسط میلاد کی مرام به کودکان تحت حمایت محک در مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر، این کودکان نامه‌ای برای او نوشتند.

عمو میلاد سلام

ما امشب تو رو توی تلویزیون دیدیم که جایزه جشنواره فجر گرفتی و جایزتو به ما دادی. تازه خاله های پرستار گفتن که همین چن روز پیش هم یه جایزه دیگه که قبلا تو یه جشنواره دیگه گرفته بودیو به بچه های محک دادی. تازه اون جایزه هه اولین جایزه اتم بوده. ما اولین جایزه هایی که گرفتیمو خیلی دوس داریم و حتی اونو به مامانمون هم نمی دیم.

آفرین که بلدی خوب بازی کنی و اینهمه هی جایزه می گیری. بازم مثل چند دفعه ای که اومدی و با هم عکس گرفتیم بیا پیش ما تا بهمون بگی بازیگرا چجوری می تونن جلوی اونهمه دوربین و آدما بازی کنن. دوستت داریم عمو میلاد هنرمند.

از طرف «زهرا، علی، محمد باقر، نگین، سارا، پویا، سمانه» کودکان محک

nameh-keymaram

این بازیگر پیش از این تندیس جشنواره مقاومت را که نخستین جایزه‌ کارنامه اش بود، در مراسم روزی با محک به کودکان مبتلا به سرطان تقدیم کرد. در بازی والیبالی که ماه گذشته بین تیم کودکان محک و تیم والیبال رسانه برگزار شد، میلاد کی‌مرام کاپیتان تیم محک بود.

محک ضمن سپاس از این هنرمند عزیز، بار دیگر قدردان لحظه لحظه همراهی تمامی یاورانی است که در زیباترین لحظات زندگیشان کودکان مبتلا به سرطان محک را از یاد نمی برند و با تداوم حضورشان تداوم حمایت درمانی و رفاهی از آنها را ممکن می‌سازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>