سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
«پایتخت» به دارآباد رسید/

شروع بازی هدایت هاشمی در «پایتخت ۳»

hedayat-hashemi

بازی هدایت هاشمی در مجموعه «پایتخت ۳» از اواخر این هفته آغاز می‌شود.

بازی هدایت هاشمی در مجموعه «پایتخت ۳» از اواخر این هفته آغاز می‌شود.

سوره سینما- مجموعه نوروزی «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم از ۱۳ دی ماه امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده و با پایان ضبط بخش های مربوط به شمال، گروه دوشنبه به تهران باز گشتند. طبق برنامه سه شنبه و چهارشنبه گروه استراحت خواهند کرد و سپس تصویربرداری بخش‌های مربوط به شمال آغاز خواهد شد. الهام غفوری تهیه کننده گفت: در تهران پیش تولیدی کوتاه خواهیم داشت و از پنجشنبه تصویربرداری را در لوکیشن خانه اوس موسی با بازی هدایت هاشمی پیگیری خواهیم کرد. این منزل در حوالی دارآباد قرار دارد.

او افزود: در تدارک انتخاب یک بازیگر زن چینی هستیم که احتمالاً با زبان فارسی هم آشنا باشد و در بخش هایی از سریال بازی او را خواهیم داشت. بخش‌هایی از سریال در تهران در لوکیشن‌های برج میلاد و فرودگاه خواهد بود. ضمن اینکه قسمت های ۷ و ۸ فیلمنامه نیز در حال نگارش و ۶ قسمت سریال ضبط شده است.

فیلمنامه سریال «پایتخت ۳» به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران آن عبارتند از علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نیکا و سارا فرقانی اصل و احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>