سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۳:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز فیلمبرداری «مزار شریف»/ بازدید خبرنگاران از پشت صحنه فیلم برزیده

Mazar-Sharif-(1)

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مزار شریف» محصول حوزه هنری امروز شنبه ۳ اسفندماه با حضور خبرنگاران به شکل رسمی شروع شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مزار شریف» محصول حوزه هنری امروز شنبه ۳ اسفندماه با حضور خبرنگاران به شکل رسمی شروع شد.

سوره سینما- امروز شنبه سوم اسفندماه فیلمبرداری فیلم سینمایی «مزار شریف» با حضور محمد حمزه زاده معاون هنری حوزه هنری، سهیل جهان بیگلری مدیر عامل سازمان سینمایی سوره و تعدادی از خبرنگاران در لوکیشن این فیلم در کمال آباد کرج شروع شد. در این جلسه سکانس حمله طالبان به کنسولگری فیلمبرداری شد. منوچهر شاهسواری تهیه کننده این فیلم با بیان داستان این فیلم گفت: «مزار شریف» به ماجرای فرار شاهسون تنها دیپلمات بازمانده از حمله طالبان به کنسولگری ایران می پردازد. تلاش کردیم در روایتی جذاب و سینمایی این ماجرا را روایت کنیم. فیلمبرداری از دیروز جمعه دوم بهمن ماه شروع شده و تا اواخر اردیبهشت ۹۳ ادامه دارد. مراحل فنی فیلم قطعا طول خواهد کشید.

وی ادامه داد: برای نخستین بار است که در سینمای ایران یک فیلم به شکل استودیویی ساخته می شود. در این فیلم از پرده آبی و سبز استفاده کردیم و دکورهای مختلفی از جمله ساختمان کنسولگری، حسینیه، برج و پادگان مرزی را ساختیم. علاوه بر حسین یاری و فرهاد اصلانی که نقش های اصلی فیلم را بازی می کنند. تعدادی از بازیگران افغان و تاجیک و یک بازیگر حرفه ای خانم در این پروژه حضور خواهند داشت.

Mazar-Sharif-(2)

امروز و در حاشیه بازدید خبرنگاران از پشت صحنه فیلم فرهاد اصلانی، حسین یاری، عمار تفتی، عباس حبیبی و … حضور داشتند. فرید فرخنده کیش مدیر تولید و امور فرهنگی، رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی، حسین کشاری مدیر سینما سپیده در این دیدار حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>