سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۲ در ۱:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

پایان تصویربرداری مجموعه نوروزی «خوب، بد، زشت» در اسفندماه/ تصویربرداری در یک زندان

ShowImage

تصویربرداری مجموعه نوروزی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی در زندان قزل حصار ادامه دارد.

تصویربرداری مجموعه نوروزی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی در زندان قزل حصار ادامه دارد.

هادی به خبرنگار سوره سینما گفت: امروز چهارم اسفند سکانسی از مجموعه «خوب، بد، زشت» را در زندان قزل حصار تصویربرداری کردیم. در این بخش یکی از شخصیت‌ها از بند آزاد می‌شود و به زندگی بر می‌گردد. تلاش داریم تصویربرداری مجموعه اواخر اسفند به پایان برسد. تا امروز کار به خوبی پیش رفته و با همراهی یک تهیه‌کننده خوب امکانات کافی در اختیار ما قرار گرفته و از این بابت خوشحالم. تدوین مجموعه به شکل همزمان توسط بهرام دهقان انجام می‌شود و تا امروز ۶۰ درصد از تصویربرداری کل مجموعه به پایان رسیده است.

در سریال «خوب، بد، زشت»  به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌ احمدی در کنار امین حیایی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌ اهری و شهین تسلیمی بازی می‌کنند. این سریال روایتگر روابط اجتماعی آدم‌هاست، قصه یک خانواده و یک محله است. شهرام (امین حیایی) جوانی سرکش و پرانرژی است که مسیر درست زندگی کردن را خوب یاد نگرفته است تا این‌که اتفاقاتی در زندگی او می‌افتد و دوباره به سوی خانواده و زندگی برمی‌گردد و با نو شدن سال دل او هم نو می‌شود.

این مجموعه نوروز ۹۳ از شبکه دو پخش می‌شود. منوچهر هادی فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» را در نوبت اکران سال ۹۳ دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>