سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

اجرای سال تحویل شبکه یک و دو در تعلیق/ کدام مجری روی صندلی برنامه نوروز می‌نشیند؟

zia-hasani

مجری برنامه تحویل سال تلویزیون در شبکه یک و دو هنوز مشخص نشده است.

مجری برنامه تحویل سال تلویزیون در شبکه یک و دو هنوز مشخص نشده است.

سوره سینما- در هفته‌های پایانی سال، زمزمه هایی درباره اینکه در ساعات پایانی سال و ساعت‌های آغازین سال جدید چه چهره‌ای از میان مجریان تلویزیونی میهمان خانه مخاطبان باشد، شنیده می‌شود. شبکه های یک و دو همچنان برنامه ریزی خود را برای ویژه برنامه سال تحویل در سکوت خبری باقی گذاشته اند، با این حال شنیده ها حاکی از آن است که شبکه اول چند گزینه دارد که دو نفر از آنها محمد سلوکی و پدرام سلیمی هستند. احسان ارغوانی تهیه‌کننده برنامه «امروز هنوز تموم نشده» که این روزها این برنامه را به صورت روتین روی آنتن شبکه اول می‌برد، تهیه کنندگی برنامه ویژه سال تحویل این شبکه را بر عهده گرفته و این احتمال وجود دارد که اجرایش را بر عهده یکی از چهره های ذکر شده بگذارد.

شبکه دو همچنان خبر خاصی را منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد با جعفر خسروی مجری با سابقه این شبکه صحبت‌هایی انجام شده باشد. با توجه به اینکه اجرای احسان علیخانی برای شبکه سه و اجرای رامبد جوان برای شبکه تهران قطعی شده، احتمال می رود نام علی ضیا به عنوان دیگر چهره مطرح این روزهای تلویزیون و همچنین فرزاد حسنی از مجریان نام آشنای این رسانه  به عنوان دیگر گزینه های اجرا روی میز مدیران شبکه دوی قرار بگیرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است علی ضیا در تلاش است تهیه و اجرای یک برنامه روتین تلویزیونی به مناسبت ایام نوروز را در یک شبکه استانی بر عهده بگیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>