سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۱:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

بازیگران نیامدند «خانه کنار دریا» شروع نشد/ تولید یک پروژه دیگر به سال ۹۳ موکول شد

arash-moayerian

کامل نشدن فهرست بازیگران فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» را به تاخیر انداخت.

کامل نشدن فهرست بازیگران فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» را به تاخیر انداخت.

سوره سینما- آرش معیریان قرار بود نیمه اسفندماه فیلم «خانه کنار دریا» را کلید بزند اما مشکلاتی مانع از آغاز فیلمبرداری شده، او در این باره به سوره سینما گفت: متاسفانه بازیگرانی که برای این پروژه در نظر داشتیم این روزها مشغول کار هستند و ما نتوانستیم برای قبل از پایان سال همه را کنار هم داشته باشیم. با توجه به صحبت های اولیه قرار شد بعد از تعطیلات نوروز ۹۳ پروژه را کلید بزنیم.

وی درباره مضمون دینی و اخلاقی فیلم تازه‌اش گفت: «خانه کنار دریا» پیامدهای مخرب و منفی غیبت را بیان می‌کند. مسئله‌ای که خواسته یا ناخواسته در شبانه روز با آن روبرو می‌شویم و در معرض امتحان‌های سخت آن قرار می‌گیریم. در فیلم تاثیر غیبت روی زندگی شخصیت‌ها را می‌بینیم و موقعیت‌های پر افت و خیز و سراسر التهابی را که برای آنها شکل می‌گیرد. رضا قهرمانی در این فیلمنامه به جزئیاتی پرداخته که در خلق موقعیت‌های هیجانی به طنز هم اشاره دارد.

این کارگردان افزود: در کنار دو بازیگر اصلی فیلم دانیال عبادی و سارا منجزی، می‌خواهیم از بازیگرانی استفاده کنیم که سبقه طنز دارند و می‌توانند دو وجه کمدی و جدی را به مخاطب منتقل کنند. به خاطر شرایط پیش آمده و اینکه نتوانستیم بازیگران را در مدت زمان مشخص کنار هم داشته باشیم هنوز قرارداد رسمی با هیچ  یک از بازیگران بسته نشده و اگر بعد از سال نو هم این اتفاق نیفتد «خانه کنار دریا» را با سینماگران دیگری کلید می‌زنیم.

محسن وزیری تهیه‌کننده این فیلم است. آرش معیریان پیشتر فیلم‌های سینمایی «کما»، «شارلاتان»، «چپ دست» و … را کارگردانی کرده است.