سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

اکران «معراجی‌ها» به زمستان سینماها رونق داد/ «چ» و «کلاشینکف» در راه اکران نوروز

merajiha

پخش کننده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» تاکید کرد نمایش این فیلم به سینماها رونق داده است.

پخش کننده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» تاکید کرد نمایش این فیلم به سینماها رونق داده است.

سوره سینما – علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران پخش کننده «معراجی‌ها» که سینما قدس، پردیس زندگی، پردیس آزادی و سینما شکوفه را به اکران «معراجی‌ها» اختصاص داده در رابطه با فروش فیلم تازه مسعود ده نمکی گفت: تا امروز که فروش فیلم خوب بوده و هرچه پیش رویم با خبر رسانی و اضافه شدن سالن‌های نمایش، فروش «معراجی‌ها» بیشتر خواهد شد. این فیلم گیشه سینماهای مرده را نجات داد. با اینکه اسفندماه فصل مناسبی برای شروع اکران نیست و بسیاری از سالن‌ها خالی از تماشاگر هستند اما «معراجی‌ها» توانست به سینماها رونق بدهد و از نظر مالی کمک سینماهای کشور باشد.

سرتیپی اشاره کرد: فیلم سینمایی «چ» و «کلاشینکف» هم قرار است برای نوروز اکران شوند، البته هنوز اکران این دو فیلم قطعی نشده است.

وی که تهیه کنندگی فیلم «شهر موشها» به کارگردانی منیژه حکمت را برعهده دارد در رابطه با اعتراض امیر امیری و یاسر خاسب دو بازیگر قبلی این پروژه درباره منتفی شدن حضورشان در این فیلم سینمایی، اظهار بی‌اطلاعی کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>