سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

پایان متفاوت «فصل فراموشی فریبا» برای اکران عمومی

fasle-faramooshie-fariba

کارگردان فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» از تغییراتی در محتوای این فیلم برای اکران عمومی خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» از تغییراتی در محتوای این فیلم برای اکران عمومی خبر داد.

عباس رافعی که در جشنواره فیلم فجر تازه ترین فیلمش «فصل فراموشی فریبا» را دیدیم در باره اکران عمومی این فیلم به سوره سینما گفت: در روزهای جشنواره وقتی فیلم را در سینماهای مختلف کنار مردم دیدم احساس کردم مردم با برخی سکانس‌های فیلم به خوبی ارتباط برقرار نمی کنند. بعد از پایان جشنواره با بازبینی هایی که داشتیم تصمیم گرفتیم پلان هایی را اضافه و برخی صحنه ها را حذف کنیم تا خط داستانی روند بهتری داشته باشد. سعی کردیم این تغییرها را بر اساس بخش‌هایی انجام دهیم که از نظر مخاطب گنگ و نامفهوم بود.

وی اشاره کرد: سکانس پایانی فیلم دو وجهی شده بود و اغلب برداشت منفی از آخر داستان داشتند، در صورتی که هدف ما تغییر سرنوشت شخصیت اول داستان به مسیر بهتر بود. امیدوارم با اصلاحاتی که در پایان بندی فیلم انجام خواهیم داد این مساله برطرف شود.

رافعی در رابطه با اکران «فصل فراموشی فریبا»گفت: برای نمایش این فیلم با حوزه هنری رایزنی هایی خواهیم کرد و با توجه به زمان بر بودن تغییرات فیلم برای اکران تابستان آماده می‌شود.

این کارگردان همچنین درباره فیلمنامه «در غربت» نوشته فرید مصطفوی که سال ها پیش قرار بود ساخته شود گفت: برای تولید وابسته به نهاد و ارگانی نیستم ساخت برخی پروژه ها هر چند متوسط ، هزینه هایی دارد که ما از عهده آنها بر نخواهیم آمد. «در غربت» فیلمنامه خوبی است که برای به دست آوردن نتیجه بهتر احتیاج به امکانات و توان مالی دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>