سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

شاهرخشاهی در مجموعه «معراجی‌ها»/ مجموعه ده‌نمکی با فیلمش تفاوت دارد

merajiha

نیما شاهرخشاهی در مجموعه «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی نقش یک دانشجو را بازی می‌کند.

نیما شاهرخشاهی در مجموعه «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی نقش یک دانشجو را بازی می‌کند.

سوره سینما- در حالی که اکران نوروزی فیلم تازه مسعود ده نمکی مدتی است شروع شده، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در تهران دنبال می‌شود و نیما شاهرخشاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل و اصغر نقی زاده بازیگرانی هستند که به تازگی بعد از رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، اسماعیل سلطانیان  بازیشان در این مجموعه شروع شده است.

نیما شاهرخشاهی در این رابطه به سوره سینما گفت: این روزها به خاطر بازی در سریال «معراجی‌ها» کار دیگری را قبول نکردم و در کنار عده ای از دوستان جوان نقش دانشجو را بازی می‌کنم. در این سریال عده ای دانشجو هستند که زندگی عادی داشتند بر حسب اتفاق وارد ماجراهایی می‌شوند که به مرور مسیرشان عوض شده و از جای دیگری سر در می آورند و خودشان اتفاق‌های تازه ای را رقم می‌زنند.

این بازیگر درباره مضمون «معراجی‌ها» گفت: این سریال با آنچه با همین عنوان در سینما اکران شده از نظر داستانی تفاوت دارد، به همین خاطر من و سایر دوستانم به این مجموعه اضافه شدیم. تعریف از فیلمنامه هرچه که باشد قابل دفاع نیست، زمانی می‌توان کار را خوب یا بد دانست که مردم در مورد آن نظر بدهند. درباره این سریال هم باید تا زمان پخش صبر کنیم و نظر مردم را بپرسیم.

داستان این مجموعه درباره این است که تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده قرار است در یکی از دانشگاهها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند و این آغاز قصه‌ای استد که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند… .

مسعود ده‌نمکی پیشتر سه گانه «اخراجی‌ها» و «رسوایی» را کارگردانی کرده و مجموعه «معراجی‌ها» پس از «ندارها» دومین تجربه مجموعه سازی او است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>