سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

کدام سازمان ها به «شیار ۱۴۳» جایزه دادند؟

shiar143

هفت سازمان بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، فیلم «شیار۱۴۳» ساخته نرگس آبیار را فیلم برگزیده خود اعلام کردند.

هفت سازمان بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، فیلم «شیار۱۴۳» ساخته نرگس آبیار را فیلم برگزیده خود اعلام کردند.

سوره سینما – بنیاد شهید و امور ایثارگران جایزه اصلی خود شامل لوح تقدیرو تندیس را به تهیه کنندگان فیلم «شیار ۱۴۳» ابوذر پورمحمدی و محمد حسین قاسمی به دلیل پرداختن به ارزش های دفاع مقدس و انتقال مفهوم  انتظار مادران شهدا و شخصیت پردازی مناسب اهدا کرد.

همچنین این فیلم جایزه سازمان بسیج جامعه زنان کشور و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی (جشنواره روستا)  را از آن خود کرد.

هیات داوران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی (جشنواره روستا) تندیس، دیپلم افتخار و جایزه جشنواره روستا را در بخش تجلی اراده ملی را نیز به کارگردان این فیلم اهدا کرد.

هیات داوران ستاد اقامه نماز هم جایزه اصلی خود را به نرگس آبیار کارگردان فیلم«شیار ۱۴۳» اهدا کرد.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران جایزه ویژه  این دوره از جشنواره را به علت تلاش برای  تقویت ارزش های دینی و ملی در آثار سینمایی و توجه به برجستگی‌ها و زیبایی های تلاش ملت ایران در ۲۷ سال گذشته بویژه دوران دفاع مقدس  و نمایشی اصیل و واقعی از فداکاری ها و از خودگذشتگی های مادران بزرگوار شهدا تقدیم به این فیلم و کارگردانش داد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (پژوهشکده اندیشه دفاع وزارت دفاع) هم با توجه به محتوا و فرم (فنی و هنری)، فیلم «شیار ۱۴۳» را به عنوان اثری با بیشترین تطابق با معیارهای ساخت درونی قدرت ملی معرفی و جایزه خود را به کارگردان این فیلم نرگس آبیار تقدیم کرد.

معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری نیز تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اش را  به نرگس آبیار، به خاطر کارگردانی فیلم «شیار ۱۴۳» اهدا کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>