سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

«چند متر مکعب عشق» امروز در دانشگاه علم و صنعت روی پرده می‌رود

mokaab-eshgh-1

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی امروز ساعت ۳۰: ۱۲ در دانشگاه علم و صنعت روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی امروز ساعت ۳۰: ۱۲ در دانشگاه علم و صنعت روی پرده می‌رود.

نوید محمودی تهیه‌کننده «چند متر مکعب عشق» به سوره سینما گفت: امروز دوشنبه دوازدهم اسفندماه فیلم را در دانشگاه علم و صنعت نمایش می‌دهیم و پس از آن از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ نشست پرسش و پاسخ آن را برگزار می‌کنیم. در این جلسه من و جمشید محمودی کارگردان، مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری و ساعد سهیلی و حسیبا ابراهیمی و مسعود میرطاهری بازیگران حضور خواهیم داشت.

وی در توضیحات بیشتر خود افزود: من اینگونه نمایش ها را برای فیلم مفید می‌دانم. دانشجوها قشر مهم و تاثیرگذاری در جامعه هستند و می‌توانند برای فیلم جریان سازی کنند. امروز عده قابل توجهی از دانشجویان فیلم ما را می‌بینند و هر یک از آنان می‌توانند با تعریف خود حداقل تعدادی از اعضای خانواده و دوستانشان را به سینما بیاورند. به همین دلیل چنین اکران‌هایی می‌تواند یک اقدام تبلیغی مفید به حساب بیاید. این اولین اکران دانشگاهی فیلم ماست و در تلاشیم این ماجرا در سال ۹۳ ادامه داشته باشد.

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در جشنواره سی و دوم جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را در بخش نگاه نو از آن خود کرد. پخش این فیلم را حوزه هنری برعهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>