سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

بعضی رسانه‌ها علیه «کلاه قرمزی» جوسازی کردند/ برای پخش «کلاه قرمزی ۹۳» مشکلی نداریم

kolah-ghermezi

دبیر پروژه برنامه‌های نوروزی تاکید کرد اخبار درباره پخش نشدن «کلاه قرمزی ۹۳» شیطنت رسانه‌ای بوده است.

دبیر پروژه برنامه‌های نوروزی تاکید کرد اخبار درباره پخش نشدن «کلاه قرمزی ۹۳» شیطنت رسانه‌ای بوده است.

علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما و دبیر پروژه برنامه‌های نوروزی که پیش از این در نشستی رسانه ها را دعوت به پرهیز از جنجال و خبرسازی های بی مورد کرده بود به سوره سینما گفت: از ابتدای این هفته گروه تولید را آغاز کردند و طبق روال هر سال با برنامه های انجام شده کار به خوبی ادامه دارد. این خبرسازی ها صرفا حرکات رسانه ای است که برخی دوست دارند به هر شکل سر زبان ها بی‌افتند از اول هم مشکلی در کار نبود و همه چیز با گفت و گو حل شد.

kolah-ghermezi2

بخشی زاده ادامه داد: دوستان ما در ساخت این مجموعه سعی دارند تا قبل از نوروز ۹۳ تصویربرداری را تمام کنند. ما هم از نظر تجهیزات و امکانات در تلاشیم تا مجموعه محبوب مردم به بهترین کیفیت برای نوروز روی آنتن شبکه دو برود. البته احتمال اینکه کار تصویربرداری تا روزهای اول عید به طول بی انجامد ست که از این بابت هم مساله‌ای پیش نخواهد آمد. ما از قبل تدارک همه چیز را دیده ایم و از آنجا که «کلاه قرمزی» چند سال است جزو برنامه‌های اصلی نوروز است، پیش‌بینی لازم برای روند تولید انجام شده و این برنامه مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

«کلاه قرمزی ۹۳» به سنت سال‌های اخیر به تهیه‌کنندگی مجید و حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب و نویسندگی حمید جبلی تولید می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>