سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۱:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

نوجوان‌های شمالی در «قول» بازی می‌کنند/ فیلم تازه طالبی در راه تولید

mohamad-ali-talebi

محمدعلی طالبی از تصمیم خود برای استفاده از بازیگران چهره در کنار بازیگران نوجوان محلی در «قول» خبر داد.

محمدعلی طالبی از تصمیم خود برای استفاده از بازیگران چهره در کنار بازیگران نوجوان محلی در «قول» خبر داد.

طالبی به سوره سینما گفت: اردیبهشت ماه ۹۳ را برای کلید زدن فیلم سینمایی «قول» در شمال کشور مناسب ارزیابی می کنم. این فیلمنامه را که در جشنواره سال گذشته  پروانه زرین از جشنواره کودک اصفهان دریافت کرد، حسن بیان لو نوشته است. خودم تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده می‌گیرم و قصد داریم برای اولین بار در جشنواره کودک سال ۹۳ از فیلم رونمایی کنیم. فکر می‌کنم مثل همه آثار سینمایی یک پروسه تولید ۴۵ روزه را طی کنیم.

وی افزود: قصه «قول» درباره دو نوجوان است که یکی از آن دو به پدرش قولی داده است، اما به آن عمل نمی‌کند. این دو بازیگر نقش اصلی را از شمال کشور انتخاب می کنیم و برای کشف استعداد به مدرسه ها یا آموزشگاه های بازیگری این منطقه می رویم. البته امکان دارد در کنار آنها از یکی دو بازیگر چهره و حرفه ای سینما استفاده کنم.

طالبی درباره فیلمنامه «خداحافظ پلیکان پا خاکستری» توضیح داد: مدتی قبل پروانه ساخت این فیلمنامه را دریافت کرده بودیم، اما بودجه اش تامین نشد و موفق نشدیم کلید بزنیم. اگر زمانی شرایط تولید این فیلم مهیا شود، حتما شروع می‌کنیم.

محمدعلی طالبی فیلم‌های سینمایی «چکمه»، «دیوار»، «تو آزادی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>