سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

خاطره «روزگار جوانی» تکرار می‌شود؟/ تولید «شهر در گذار» برای شبکه تهران

asghar-tavasoli

اصغر توسلی با فیلمنامه یک سریال و دو فیلم به تلویزیون می‌رود.

اصغر توسلی با فیلمنامه یک سریال و دو فیلم به تلویزیون می‌رود.

توسلی کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیون به سایت سوره سینما گفت: در حال حاضر فیلم یا سریالی را در دست تولید ندارم، اما سناریوی دو فیلم تلویزیونی برای شبکه دو و یک سریال را به شبکه تهران ارائه کرده ام که سرمایه گذار و تهیه کننده هم معرفی و مشخص شده ،اما همچنان در انتظار هستیم تا شرایط برای تولید فراهم شود که فکر می کنم این اتفاق در سال نو بیفتد.

وی درباره دو فیلم تلویزیونی افزود: یکی از این فیلمنامه‌ها با عنوان «سلام مامان» بر اسای طرحی از من است. آزاده محسنی آن را نوشته که در حال حاضر برای من در الویت قرار دارد و فیلمنامه دیگری هم که به تصویب رسیده «فرشته‌ها در همین نزدیکی اند» نام دارد که توسط آزاده محسنی برای تولید در شبکه دو نوشته شده است.

توسلی درباره فیلمنامه سریالی که در شبکه تهران به تصویب رسیده گفت: این سریال «شهر در گذار» نام دارد که به سفارش مدیر وقت شبکه تهران و در ۲۶ قسمت نوشته شده و داستان آن در خصوص یک گروه برنامه ساز و تحقیقاتی در تلویزیون است که برای برنامه های اجتماعی به پژوهش می پردازند و در خلال این فعالیت ها با قصه های گوناگونی مواجه می شوند که شباهت زیادی به مجموعه های «روزگار جوانی» و «داستان یک شهر» دارد.

این کارگردان ادامه داد: فیلمنامه «شهر در گذار» را علیرضا محمودی و محمد زمانی به همراه آزاده محسنی نوشته‌اند که پس از تایید مدیران سیما و تامین برآورد مالی مورد نظر، برای تولید آن اقدام خواهیم کرد.

«روزگار جوانی» و «داستان یک شهر» از مجموعه‌های موفق، پرببینده و تاثیرگزار دهه ۷۰ شبکه تهران بودند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>