سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۸:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

داوودنژاد و نگارش یک فیلمنامه تاریخی/ مسئولان برای ساخت فیلم درباره اعتیاد جدی نیستند

davood-nezhad

علیرضا داوودنژاد که قصد دارد فیلمی با موضوع اعتیاد بسازد، تاکید کرد اصرار مسئولان برای ساخت فیلم در این باره جدی نیست.

علیرضا داوودنژاد که قصد دارد فیلمی با موضوع اعتیاد بسازد، تاکید کرد اصرار مسئولان برای ساخت فیلم در این باره جدی نیست.

کارگردان فیلم سینمایی «مرهم» که به تازگی فیلمنامه ای دیگر درباره معضل اعتیاد نوشته است به سوره سینما گفت: در جلسه ای که چند وقت پیش عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور با سینماگران در خانه سینما داشت به شدت تاکید کرد سینماگران معضل اعتیاد را جدی بگیرند و در این رابطه فیلم بسازند.

وی افزود: در پایان جلسه من فیلمنامه ای که در اینب اره نوشته بودم و اتفاقا همان روز همراهم بود را به معاون وی دادم . شماره تماس مرا گرفتند و گفتند به زودی تماس می‌گیریم. با اشتیاقی که آنها نشان دادند حدس می زدم ظرف یکی دو روز آینده این اتفاق بی‌افتد و با خودم گفتم این بهترین فرصت است اما هنوز خبری نشد.

داوودنژاد اشاره کرد: این فیلمنامه از مدت ها پیش دغدغه من بود و بر حسب اتفاق قبل از آن جلسه من کار را بازنویسی کرده بودم و این حسن تصادف را به فال نیک گرفتم. از آنجا که اصرار بر این موضوع آنقدر زیاد بود که مسئولین ضرورت دیدند با سینماگران جلسه بگذارند منتظر بودم فیلمنامه مراحل اولیه خود را به سرعت طی کند اما تا کنون که خبری نیست. اگر بیش از این اتفاقی رخ ندهد ازطریق دیگری فیلمنامه را به جریان خواهم انداخت.

این کارگردان که پیش از این خبر دو فیلمنامه دیگر هم داده بود دراین رابطه گفت: به جز «افیون» «فِراری» را در دست دارم که  رضا داودنژاد و کامپوزیا پرتوی نوشتند و «اعترافات یک دیوانه» را که درونمایه اش طنز است. این روزها هم مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید تاریخی مربوط به قرن هفتم هستم.

علیرضا داوودنژاد فیلم‌های سینمایی «مرهم»، «بچه‌های بد»، «مصائب شیرین» و … را کارگردانی کرده است.علیرضا داودنژاد درباره جدیدترین فیلمنامه‌ای که همسو با نظرات وزیر کشور و تاکید وی نوشته شده بود گفت: اصرارشان برای فیلمی با معضل اعتیاد جدی نبود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>