سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۹:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

ادعای یک کارگردان فیلم اولی درباره فیلمش/ ادامه فیلمبرداری «مدعی» در سال ۹۳

hosein-tabrizi

فیلمبرداری بخش‌های پایانی فیلم سینمایی «مدعی» در سال ۹۳ انجام می‌شود.

فیلمبرداری بخش‌های پایانی فیلم سینمایی «مدعی» در سال ۹۳ انجام می‌شود.

حسین تبریزی کارگردان این فیلم به سوره سینما گفت: ادعا دارم که «مدعی» اولین فیلم بلند سینمایی‌ام  را مردم دوست خواهند داشت. همیشه سعی می‌کنم قصه‌هایم هدفمند باشد و اینطور نیست که برای تفریح کردن یا دل خودم فیلم بسازم. درباره «مدعی » هم فکر می‌کنم قصه قابل توجهی دارد و مورد پسند مخاطب واقع می‌شود.

وی افزود: تا امروز ۶۰ درصد از فیلمبرداری را انجام داده‌ایم و برای کلید زدن نیمه پایانی آن منتظر هماهنگی برای حضور بازیگران جدید هستیم. تمام فیلم در تهران فیلمبرداری شده و خواهد شد. در واقع «مدعی» یک تریلر اجتماعی است. قصه آن درباره انسان و رویارویی اش با اعمال و وجدان است. فضای جدی بر کلیت کار حاکم است و خدا را شکر تا امروز همه پلان‌ها را با رضایت خاطر ثبت کرده ام.

تبریزی در پاسخ به این سوال که چه زمانی را برای رونمایی از اولین فیلم بلند سینمایی خود مناسب می‌داند بیان داشت: من خیلی راغبم فیلم را در جشنواره ۳۳ اکران کنیم، اما باید دید نظر تهیه‌کننده چیست. بدیهی است که همه فیلمسازها دوست دارند در زمان ایده‌آل اکران شوند، همیشه تلاش کرده‌ام آثارم دارای محدودیت اینچنینی نباشد. یعنی مراقبم به گونه‌ای فیلم بسازم که هر زمانی که به دست مخاطب رسید، بتواند حرفش را منتقل کند.

«مدعی» به تهیه‌کنندگی مسعود اطیابی با بازی پژمان بازغی و نگار فروزنده نیمه اول فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته است.