سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

دلگیری از توقف پخش مجموعه «سرزمین کهن»/ فیلمنامه‌های ضعیف را نمی‌پذیرم

khatereh-hatami

بازیگر «سرزمین کهن» توقف پخش این مجموعه باارزش را ناراحت کننده توصیف کرد.

بازیگر «سرزمین کهن» توقف پخش این مجموعه باارزش را ناراحت کننده توصیف کرد.

خاطره حاتمی به سوره سینما گفت: امسال دو سریال داشتم و یک تله فیلم، اما متأسفانه کارنامه ای که یادآوری اش برایم لذت بخش باشد، به دست نیامد. سریال خوب کمال تبریزی، «سرزمین کهن» دچار آن ماجراها شد و در آغاز پخش متوقف شد. سریال خوبی مثل «خواب بلند» هم آنطور که باید و شاید در یادها باقی نماند. بازی در یک تله فیلم بسیار ضعیف هم یکی دیگر از چیزهایی است که هر وقت یادش می‌افتم خاطرم مکدر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازی در آثار نامطلوب را می پذیرد، گفت: گاهی می دانی که داری یک فیلمنامه بد می‌خوانی و می‌دانی که خروجی خوبی به دست نمی‌آید، اما به هر حال دلایل زیادی وجود دارد که تصمیم می‌گیری همکاری کنی. وقتی کار تمام می‌شود و می‌بینیم حتی از حد تصور ضعیف تر از آب در آمده دیگر نمی‌توان تحمل کرد. گویا تنها می‌خواهند بودجه ای را که گرفته‌اند خرج کنند و چیزی تحویل بدهند و پولشان را بردارند و بروند. از این بابت بسیار متأسفم و امیدوارم دیگر مجبور نشوم بازی در چنین آثاری را بپذیرم. تصمیم جدی من برای سال ۹۳ نپذیرفتن فیلمنامه‌هایی از این دست است.

حاتمی  افزود: دو سال قبل یک تله فیلم به کارگردانی منوچهر هادی  بازی کردم و گویا برای آن پروانه نمایش روی پرده سینما را گرفته‌اند. فیلم سینمایی «دنیای پر امید» با نام قبلی «گوهر» به تهیه‌کنندگی داریوش باباییان که در آن نقش دختری جنوب شهری دارم که قبلا ازدواج کرده، طلاق گرفته و با کسی آشنا شده که اهل دزدی است. در این فیلم  با محمدرضا داودنژاد، زهره حمیدی، مهدی سلوکی، مریم خدارحمی، آزاده ریاضی، عاطفه باقری، بهشاد شریفیان، محمدرضا امیرصادقی، کاظم افرندنیا و حسن شکوهی همبازی بودم. این روزها  سر تمرین یک نمایشنام‌ خوانی هستم و احتمالا سال آینده در تئاتر فعال‌تر باشم.

 خاطره حاتمی در فیلم‌های سینمایی «قرنطینه»، «در امتداد شهر»، «همبازی» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>