سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

دوری از سینما را تحمل می‌کنم/ اجرای «کودک مدفون» در ایرانشهر

1388239463

شهره سلطانی بازی در مجموعه نوروزی «رفیق» را تمام کرده است.

شهره سلطانی بازی در مجموعه نوروزی «رفیق» را تمام کرده است.

سلطانی به سوره سینما گفت: به تازگی بازی در مجموعه نوروزی «رفیق» کاری از محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی حسن خرسند را در اصفهان به پایان رساندم. پس از مدت ها حضور در ژانر کمدی برایم لذت بخش بود و احساس کردم بعد از سال‌ها دلم می‌خواهد این فضا را دوباره تجربه کنم. این مجموعه کار مشترک اصفهان و تهران است و در ایام عید از شبکه استانی اصفهان و شبکه شما پخش می‌شود.

وی در رابطه با حضور کمرنگ خود در سینما و تلویزیون گفت: شاید از بد شانسی من است که سال‌هاست پیشنهاد مطلوب ندارم. ترجیح می‌دهم دوری از سینما را تحمل کنم اما در هر نقش و فیلمی ظاهر نشوم. ضمن اینکه در سینمای ما علاوه بر بازی و حرفه‌ای بودن جو دوره ای حاکم است. یعنی عده‌ای در یک برهه زمانی چنان مطرح می‌شوند که فیلمسازان به جز آن عده خاص بازیگران دیگر را نمی بینند و همه نگاهها به سوی آنها متمرکز می‌شود. این افراد همزمان در چند پروژه مشغول کار هستند و برای مدتی همه جا دیده می‌شوند.

بازیگر فیلم «این زن حرف نمی‌زند» ادامه داد: در این بین پیشنهادی که وسوسه‌ام کند و دوباره مرا به سینما جذب کند نداشتم چون حضور بازیگران مذکور اجازه دیده شدن از من و امثال من را می‌گیرد. ضمن اینکه در کنار بازیگرانی که به آنها اشاره کردم کسانی وارد این عرصه شده اند که من واقعا نمی‌شناسمشان.  در سینمای ما بازیگران مرد و زن زیادی هستند که در شرایط من به سر می برند . ترجیح می دهم حالا که تا اینجا تحمل کردم با یک برگشت خوب کارم را آغاز کنم. وقتی از من می‌پرسند چرا نیستی هیچ جوابی ندارم. امیدوارم سینما با مدیریت جدیدش اتفاقات خوبی را برای همه رقم بزند. در سال‌های اخیر فرصت دیده شدن از خیلی‌ها گرفته شد. دلم می‌خواهد جریان به سمتی پیش برود که همه به حقمان برسیم.

شهره سلطانی که علاوه بر فعالیت‌هایش در عرصه سینما و تلویزیون در دنیای تئاتر کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته است در رابطه با برنامه‌های سال جدیدش گفت: نمایش «کودک مدفون» را که سال‌ها پیش کارگردانی کرده‌ام قرار است سال ۹۳ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود. این نمایش ۵ سال در نوبت اجرا بوده و قرار است سال جدید اجرا شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>