سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

سال ۹۳ زمان تولید سریال‌ کمدی است/ جامعه نیاز به تزریق شادی دارد

dardesar1

یک تهیه‌کننده تلویزیون تاکید کرد سال ۹۳ زمان تولید آثار شاد و مفرح است.

یک تهیه‌کننده تلویزیون تاکید کرد سال ۹۳ زمان تولید آثار شاد و مفرح است.

مهران مهام به سوره سینما گفت: در جامعه ما معمولا سریال و فیلم کمدی را جدی نمی‌گیرند، اما من تأکید دارم که تولید اینگونه آثار بسیار سخت تر از ساختن ملودرام است. در یک سریال طنز ما باید با گذر از همه مشکلات اجتماعی که هم خودمان از آنها خبر داریم و هم مردم، مخاطب را به خنده وا داریم و تحقق چنین اتفاقی واقعا یک هنر است. ما همچنین محدودیت‌های زیادی داریم که باید با در نظر گرفتن آنها تولید کنیم و به همین دلیل سریال های طنز کارنامه‌ام همیشه با مشقت بیشتری ساخته شده اند. حالا که قیمت طلا و دلار به طور مستقیم و غیر مستقیم زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، موقع ساختن سریال‌هایی مثل «نرگس» ، «دلنوازان»، «ترانه مادری» و «طلسم شدگان» نیست. الان زمانی است که باید سرزندگی، شادابی و نشاط را به مردم هدیه داد.

وی همچنین درباره سریال در حال تولید نوروزی خود افزود: «دردسرهای عظیم» یک کمدی اجتماعی است که ۷۰ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده و به طور همزمان در حال تدوین و صداگذاری است. این روزها سکانس‌های خارجی را در شهرک نصر ضبط می‌کنیم. کار به دل خودمان نشسته و امیدواریم به دل مخاطب هم بنشیند.

dardesar2
نمایی از سریال «دردسرهای عظیم»

مهام درباره برنامه های خود در سال ۹۳ توضیح داد: تعدادی طرح دارم که در دست بررسی است و نگارش برخی از آنها هم شروع شده است. ما این متن‌ها را آماده می‌کنیم، اما برای تولید عجله نداریم و ترجیح می‌دهیم زمانی دست به کار شویم که همه شرایط و امکانات مناسب فراهم شده باشد.

سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی سعید آقاخانی که به قلم محمدرضا فاضلی نوشته شده و توسط ایرج محمدی و مهران مهام تهیه می‌شود، درباره اعضای خانواده یک مرد متمول است که بعد از مرگش دچار مشکلات متعددی می شوند. هومن برق نورد، بیژن بنفشه‌خواه، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، مهرناز بیات، محمدرضا شیرخانلو، لاچین دربندی، غلامرضا نیکخواه، امیررضا میرآقا، شیما سلیمی، حامد اخباری و سادیا جلالی‌پور بازیگران این مجموعه هستند.


One thought on “سال ۹۳ زمان تولید سریال‌ کمدی است/ جامعه نیاز به تزریق شادی دارد”

  1. milad می‌گه:

    با تماشا نکردن سریال روزهای بد به در به توهین به مردم شریف دامغان پایان دهیم.
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%BA%D8%A7%D9%86

    با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>