سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب
با حضور احترام برومند و لیلی رشیدی/

«رادیو هفت» نوروزی می‌شود/ بازیگر «چند متر مکعب عشق» در تلویزیون

radio7

ویژه برنامه نوروزی «رادیو هفت» یک ساعت پس از سال تحویل تا پایان شب دوازدهم فروردین پخش می‌شود.

ویژه برنامه نوروزی «رادیو هفت» یک ساعت پس از سال تحویل تا پایان شب دوازدهم فروردین پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» به تهیه کنندگی و کارگردانی منصور ضابطیان و محمد صوفی که چند سال است به طور روتین هر شب از شبکه آموزش پخش می‌شود، امسال نیز مانند سال‌های گذشته یک ویژه برنامه برای روزهای آغاز سال تدارک دیده که اجرای آن را منصور ضابطیان، رشید کاکاوند، احسان کرمی و … بر عهده دارند، ضمن اینکه یک چهره جدید به نام حامد اکبری در این بخش به مخاطبان معرفی خواهد شد.

ویژه برنامه نوروز « رادیو هفت» آیتم های ویژه دارد، از جمله صحبت هنرمندانی مثل پانته آ بهرام، فرزاد حسنی، بهنام تشکر، آناهیتا همتی، اشکان خطیبی و سحر دولتشاهی با بچه های بین سه تا هفت سال. یک مسابقه طنز نیز با حضور چهره‌های نام آشنای ادبیات و تلویزیون برگزار می شود که اجرای آن را امیرعلی نبویان بر عهده گرفته است. احترام برومند و لیلی رشیدی، الهام کردا و پریوش نظریه ، بهاره کیان افشار و لاله اسکندری و … نیز آیتم ها را به صورت دو نفره اجرا می‌کنند. یکی از بخش های ویژه نیز سعدی خوانی آیدین آغداشلو است.

حسیبا ابراهیمی بازیگر فیلم «چند متر مکعب عشق» که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت متنی را به زبان افغانی برای مخاطبان می‌خواند و سال نو را به بینندگان برنامه تبریک می‌گوید. ویژگی خاص این برنامه طراحی صحنه و دکور برای هر آیتم است که آن  را مرضیه ولی پور به کمک فرزانه اکبری انجام می‌دهد. اجرای گریم بانوان را نیز راضیه عمان بر عهده دارد. ویژه برنامه نوروزی «رادیو هفت» ۲۹ اسفندماه یک ساعت پس از سال تحویل تا پاسی از شب روی آنتن می‌رود و شب های بعد از ساعت ۲۳ به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>