سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۳۹۰ در ۱۱:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب

تولید فیلم کوتاه «سکوت» به پایان رسید

تولید فیلم كوتاه «سکوت» به پایان رسید

سوره سینما : تولید فیلم کوتاه داستانی «سکوت» به نویسندگی و کارگردانی «ابوالفضل کریمی اصل» به پایان رسید

سوره سینما : تولید فیلم کوتاه داستانی «سکوت» به نویسندگی و کارگردانی «ابوالفضل کریمی اصل» به پایان رسید

به گزارش سوره سینما ،  این فیلم ، داستان زنی است که مورد ضرب و شتم همسرش قرار گرفته و یک شب تا صبح فرصت دارد که  مهمترین تصمیم زندگی اش را بگیرد . “ابوالفضل کریمی اصل” طراحی صحنه و تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده داشته و “میترا جوکار” و “فرهود احمد پور ” بازیگران این فیلم هستند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مریم محمدیانی مدیرتولید ، رضا طاهری صدا بردار، آرزو پیران تصویربردار : فرهود احمدپور تدوین و صدا گذاری : و محمد رضا نجفی مشاور تولید اشاره کرد .
قابل توجه است ، “ابوالفضل کریمی اصل” پیش از این مستند “ازنقش تا فرش” را برای مرکزگسترش سینمای مستند و تجربی و مرکزملی فرش ایران ساخته و آخرین کاراو فیلم “رنگ قالی” است که درنخستین جشنواره بین المللی فیلم کیش حضورداشت . فیلم های : طرح رنگ  نقطه ، فرزند هفتم ، روز شیروآن زن آمد ازدیگر فیلم های این کارگردان هستند که تاکنون درجشنواره های داخلی وخارجی متعدد ی شرکت داشته و جوایزی رانیزکسب نموده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>