سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

مستند «به خدا تعظیم می‌کنم» شهریور ماه پخش می‌شود

مستند «به خدا تعظیم می‌کنم» شهریور ماه پخش می‌شود

مستند «به خدا تعظیم می‌کنم» که اختصاص به خاطرات شفاهی «بابانظر» دارد ۳۱شهریور از شبکه مستند پخش می‌شود

مستند «به خدا تعظیم می‌کنم» که اختصاص به خاطرات شفاهی «بابانظر» دارد ۳۱شهریور از شبکه مستند پخش می‌شود

بنابر گزارش «سوره سینما» به نقل از مهر، تصویربرداری مستند «به خدا تعظیم می‌کنم» تیرماه در شهر مشهد آغاز شده است. این مستند ترکیبی از تصویرسازی، انیمیشن و خاطرات شفاهی است که خانواده و همرزمان شهید محمد حسن نظرنژاد معروف به “بابانظر” تعریف می‌کنند. طراحی و ساخت بخشهای انیمیشن به تازگی آغازشده است.

سرپرست گروه انیمیشن این مستند محمدعلی صفورا است. در بخش انیمیشن و تصویرسازی قرار است بر روی عکس طراحی‌هایی انجام شود و طراحی تابلویی از زندگی بابانظر نیز در این قسمت قرار می‌گیرد. طراحی شخصیتها نیز به صورت انیمیشن انجام می‌شود. همچنین کل کتاب “بابا نظر” نیز دکوپاژ شده است تا طراحی تابلوهای فیلم و برگردان بخشی از قسمتهای آن به درستی انجام شود.

کارگردانی این مستند برعهده رضا عاطفی است و ناهید دل آگاه تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. مستند “به خدا تعظیم می‌کنم” به سفارش شبکه مستند تولید و ۳۱ شهریور ماه از این شبکه پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>