سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

شاهرخ؛ از کافه های تهران تا همرزمی با چمران

شاهرخ؛ از کافه های تهران تا همرزمی با چمران

مستند بلند «شاهرخ» پس از ۲۰ جلسه فیلمبرداری و طی مراحل فنی به پایان رسید

مستند بلند «شاهرخ» پس از ۲۰ جلسه فیلمبرداری و طی مراحل فنی به پایان رسید

بنابر گزارش «سوره سینما» به نقل از خبرآنلاین،  شاهرخ داستان یک تغییر است . مردی از شرق تهران با پیشینه ای غریب . داستانی که آغازش به کافه های , تهران گره میخورد؛ شاهرخ ؛ بزن بهادری درشت هیکل که از او یک بادی گارد ساخته اند.

با این حال خبر بزرگ در راه است . ایران آبستن رویدادی تازه است و جنگ شاهرخ را به جای دیگری میبرد و از او انسان دیگری میسازد . او به جمع یاران شهید چمران و شهید هاشمی نژاد میپیوندد و چنان شهامتی از خود نشان میدهد که حتی در میان عراقی ها نیز مشهور میشود.

شاهرخ داستانی است پرکشش از کسی که دیگر میان ما نیست، قهرمانی که هرگز حتی جسد اونیز پیدا نشد.

در فیلم ، شاهرخ به روایت دوستانش تعریف میشود . او مسافری بوده که در سفر کوتاهش هر بار مسافر و میهمان کسی بوده است . برای همین است که هر کس روایتی از شاهرخ دارد که گویا با روایت دیگران فرق دارد.

شاهرخ محصول «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» است. تهیه کننده این فیلم حسین همایونفر است و تدوین و کارگردانی آن را وحید زارع زاده به عهده داشته است . دیگر عوامل فیلم نیز عبارتند از تصویربردار: مسعود مسجدی آرانی ، دستیار تدوین: گلاره کاکاوند، مدیر تولید: بهنام ساجدی . گفت و گوهای این مستند را هم زهرا مشتاق انجام دادهاست.

گفتنی است فیلم سینمایی «چمران» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا قرار است در سازمان توسعه سینمایی سوره به تولید برسد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>