سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم کوتاه «۲۴ ساعت مرخصی» به زودی آماده می شود

فیلم کوتاه «24 ساعت مرخصی» به زودی آماده می شود

فیلم کوتاه «۲۴ ساعت مرخصی» به کارگردانی ناصر شهریاری احمدی بعد از سه سال تلاش سرانجام در ۲۵ دقیقه تصویربرداری شد.

فیلم کوتاه «۲۴ ساعت مرخصی» به کارگردانی ناصر شهریاری احمدی بعد از سه سال تلاش سرانجام در ۲۵ دقیقه تصویربرداری شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی سوره سینما، شهریاری که تجربه بازی در آثار کیانوش عیاری، حمید نعمت‌الله و… را دارد، درباره موضوع «۲۴ ساعت مرخصی» گفت: امیدوارم این فیلم دیده شود و در جشنواره‌های داخلی و خارجی بدرخشد و اولین و آخرین کار من نباشد. در سینمای ایران و جهان تاکنون درباره انواع معلولیت بسیار فیلم ساخته شده اما این اثر، کار یک کارگردان معلول تجربی است و هدف آن صرفا به تصویر کشیدن سختی‌های معلولین نیست.

وی افزود: من این پروسه را در ۲۴ ساعت تجربه می‌کنم و حسرت یک لیوان آب خوردن با دست خودم بر دلم مانده. من تا به حال با نگاه عیاری و نعمت‌الله بازی کردم اما این بار با نگاه خودم کار کردم و حاصل آن فیلمی شد که نه تجاری است و نه گیشه‌ای.

بازیگران این فیلم ایمان صفا، سمیرا مسلمی و کیانوش شهریاری هستند.عوامل «۲۴ ساعت مرخصی» عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: ناصر شهریاری، مشاور و بازنویس فیلمنامه: هادی مقدم‌دوست، مدیر تولید، برنامه‌ریز: سعید بیات، مدیر تصویربرداری: حامد اوتادی، مشاور کارگردان: حمید نعمت‌الله، صدابردار: وحید دوزنده، دستیار کارگردان: حسین کرمی، بهزاد حسنی، منشی صحنه: نازنین امینی، مدیران تدارکات: اکبر اختریان، علی فروزانمهر، طراح گریم: اعظم بیات، مجری گریم: نازنین امیری، حمید بقایی، عکاس: مسعود روح‌نیکان، مشاور رسانه‌ای: مریم عرفانیان.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>