سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ فروردین ۱۳۹۳ در ۹:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

رضایت علی مطهری از فیلم‌های جشنواره فجر/ «امروز»، «چ» و «خط ویژه» نمره قبولی گرفتند

che-emrooz

نماینده شناخته شده تهرانی‌ها در مجلس شورای اسلامی سه فیلم محبوب خود در جشنواره را نام برد.

نماینده شناخته شده تهرانی‌ها در مجلس شورای اسلامی سه فیلم محبوب خود در جشنواره را نام برد.

سوره سینما- پارس توریسم نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از فیلم‌های جشنواره سی‌ودوم را تماشا کردم که به جز ایراداتی جزئی در محتوای آنان می‌توان گفت فیلم‌ها در سطح خوبی تهیه شده‌ بودند.

علی مطهری در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت درباره عملکرد سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: از بین فیلم‌های جشنواره موفق به دیدن فیلم‌های «چ»، «امروز»، «عصبانی نیستم»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «قصه‌ها» و «خط‌ ویژه» شدم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کلیت می‌توان گفت فیلم‌ها در سطح خوبی تهیه شده بودند و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند اما در برخی فیلم‌ها استفاده از الفاظ نامناسبی دیده می‌شد که درست نبود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته این انتقادات جزئی بوده و برای کلیت فیلم‌ها مصداق ندارد. از بین فیلم‌هایی که موفق به دیدن آنها شدم فیلم‌های «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «خط‌ ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی و «امروز» به کارگردانی سید رضا میرکریمی را می‌پسندم و معتقدم فیلم‌های خوبی بودند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>