سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

گوهرخیراندیش با دو فیلم سینمایی در سال ۹۳/ «ما فرشته نیستیم» بدشانسی آورد

gohar1

گوهر خیراندیش امسال دو فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «نقش نگار» را روی پرده دارد.

گوهر خیراندیش امسال دو فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «نقش نگار» را روی پرده دارد.

خیراندیش در خصوص عملکرد یکسال گذشته و آسیب دیدگی ناشی از تصادف هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی «آذر،شهدخت، پرویز و دیگران..» به سوره سینما گفت: تجربه های تلخ  و شیرینی در سال ۹۲ داشتم. شیرین از این جهت که تمام نقش‌های پیشنهادی ام را دوست داشتم و تلخ هم به خاطر صدمه‌هایی که بعد از تصادف به آن دچار شدم. به دلیل اینکه کار در فیلم بهروز افخمی را دوست داشتم به خواست خودم دستم را زودتر از موعد باز کردم و هنگام بازی گاهی فراموش می‌کردم احتیاط کنم و با تمام انرژی روی کار تمرکز می‌کردم و همین باعث شد استخوان ترقوه‌ام بد جوش بخورد به همین خاطر دستم کامل بالا نمی‌آید.

وی ادامه داد: علاوه بر این شکستن مهره طبق نظر پزشکان احتیاج به عمل و گذاشتن پلاتین دارد که هنوز برای این کار آمادگی ندارم. مدتی پیش برای پیوند مو و شکاف جلوی سرم به خارج از ایران سفری داشتم و قرار است بار دیگر برای پیگیری دوباره به سفر بروم. با شرایطی که فعلا دارم ترجیح می‌دهم امسال را به استراحت و مداوا بگذرانم. در سفری که پیش رو دارم قرار است پرونده پزشکی ام را با خود ببرم تا اگر نیاز به عمل حتمی شد بتوانم بهتر تصمیم بگیرم. فکر می‌کنم در سال جاری اکران دو فیلم «نقش نگار» ساخته علی عطشانی و «آذر؛شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی را داشته باشم.

gohar2
گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا در نمایی از «ما فرشته نیستیم»

این بازیگر در رابطه با تجربه بازی در سریال نوروزی ۹۳ و سایر آثاری که از شبکه‌های مختلف روی آنتن رفت گفت: به دلیل سفر به شیراز، اصفهان و بعد از آن سفر به خارج از کشور نتوانستم مرتب همه سریال‌ها را دنبال کنم اما پیگیر تک تک آنها بودم. متاسفانه «ما فرشته نیستیم» با سریال شبکه یک تداخل داشت و از این نظر کمی بدشانسی آوردیم.

وی ادامه داد: از همین جا به تمام دوستان بازیگر، عوامل و دست اندرکارانی که برای شاد کردن مردم زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گویم. مجموعه های مناسبتی تحت شرایط خاصی در کمترین زمان و بیشترین حساسیت ها ساخته می‌شوند به همین خاطر باید بیشتر قدردان زحماتشان بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>