سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

گروه «چهارشنبه خون به پا می‌شود» از فریدون‌کنار برمی‌گردند

4-shanbe-khoon

گروه تولید فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می‌شود» امروز برای ضبط سکانس‌های پایانی به تهران باز می‌گردند.

 گروه تولید فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می‌شود» امروز برای ضبط سکانس‌های پایانی به تهران باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، این فیلم سینمایی به کارگردانی حماسه پارسا قبل از شروع جشنواره فیلم فجر کلید خورد و در این بین دستخوش برخی حوادث و ماجرا هایی شد که زمان فیلمبرداری را طولانی تر کرد. در روزهای پایانی سال هنگامی که گروه قصد تغییر لوکیشن از سعادت آباد به جنت آباد را داشتند،اتومبیلی با سرعت زیاد به سمت اتومبیل عوامل می‌رود،راننده برای جلوگیری از برخورد سعی در کنار کشیدن ماشین می‌کند که منجر به چپ شدن ماشین می‌شود که این حادثه با حضور به موقع آتش نشانی ، نیروهای انتظامی و اورژانس تهران به سرانجام رسید.

در این سانحه که شیرین شازده احمدی، پریسا گلجو ، علی دریابکی ، پدرام جامه بزرگی و مهدی مطلق از سرنشینان ماشین حادثه دیده بودند یک نفر دچار کوفتگی کمر و دیگری از کتف مجروح شدند که برای معالجه به بیمارستان فوق تخصصی «اختر» انتقال پیدا کردند. روز ۱۴ فروردین سال جاری هم طراح صحنه و لباس این پروژه در اثر آتش سوزی درگذشت. پنج شنبه شب ۷ فروردین ،آتش سوزی در منزل مسکونی شیرین شازده احمدی باعث سوختگی و انتقال او به بیمارستان شده بود . او بلافاصله بعد از این حادثه به بیمارستان مطهری تهران منتقل شد و چند روز در همین بیمارستان بستری بود. جراحات وارده آنقدر زیاد بوده که شازده احمدی دچار ۹۷ درصد سوختگی شده بود. این هنرمند متاسفانه ساعت ۱۲ ظهر دیروز بر اثر شدت جراحات درگذشت.زمان تشییع پیکر او در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

تدوین فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می‌شود» را سیاوش کرد جهان به صورت همزمان بر عهده دارد و همچنین فریدون جیرانی و تورج اصلانی به عنوان مشاورین کارگردان با این پروژه همکاری دارند. این فیلم داستانی پلیسی – اجتماعی دارد. در خلاصه داستان « چهارشنبه خون به پا می‌شود» آمده:«مواظب باش عاشقم نشی، ممکنه تا شب زنده نمونم».فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» با حضور فرامرز قریبیان، حامد بهداد، پانیذ پارسا، محمدرضا فرد، سارا منجزی، مرجان قدوسی، احسان بذلی، مهرا گل محمدی، اشکان نجاتی، بهزاد جعفری، هومن فرقانی‌نژاد، ساخته می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>