سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۳۹۳ در ۸:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

اپیزود سوم «جامه‌دران» در خانه اربابی/ همکاری مجدد ساداتیان و افخمی

jame-daran

گروه فیلم سینمایی «جامه‌دران» امروز یکشنبه برای فیلمبرداری اپیزود سوم این فیلم به سمنان می‌روند.

گروه فیلم سینمایی «جامه‌دران» امروز یکشنبه برای فیلمبرداری اپیزود سوم این فیلم به سمنان می‌روند.

سید جمال ساداتیان در این باره به سوره سینما گفت:  امروزگروه عازم سمنان خواهند شد و با توجه به موضوع داستان لوکیشن در خانه ای اربابی در یکی از روستاهای این استان به مدت دو هفته جلوی دوربین خواهد رفت. روایت داستان مربوط به سال های ۴۵ و ۴۶ است و در این قسمت مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی به همراه باران کوثری به عنوان نقش های اصلی حضور خواهند داشت. تدوین دو قسمت قبلی به پایان رسیده و اوایل تابستان ۹۳ فیلم مراحل فنی را به پایان رسانده و برای اکران جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

ساداتیان دررابطه با اکران فیلم سینمایی «آذر،شهدخت، پرویز و دیگران» و سایر فعالیت‌های اخیر خود گفت: این فیلم که منتخب سی و دومین جشواره فیلم فجر بود برای اکران عید فطر در نظر گرفته شد. سناریوهای زیادی در دست دارم که امسال قرار است به جریان بیندازیم. همچنین قرار است کار جدیدی را با بهروز افخمی آغاز کنیم که نتیجه قطعی آن تا یک ماه دیگر مشخص می‌شود.

«جامه دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی و با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، افسر اسدی، مهتاب کرامتی و … ساخته می‌شود. فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی با بازی رامبد جوان، مهدی فخیم زاده، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش و … درباره زنی جوان است که پس از جدایی از همسرش به ایران برمی‌گردد. این فیلم را سیدجمال ساداتیان تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>