سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۳۹۳ در ۱:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

گروه تولید مجموعه «کیمیا» به تهران برمی‌گردند

kimia

گروه تولید مجموعه «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار برای ادامه کار به تهران برمی‌گردند.

گروه تولید مجموعه «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار برای ادامه کار به تهران برمی‌گردند.

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر نقش اول این مجموعه به سوره سینما گفت: سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از چهار ماه پیش در خرمشهر تصویر برداری شده و من نقش کیمیا را ایفا خواهم کرد. این مجموعه قصه دختری است که زندگی اش را از سال ۵۷ تا ۶۴ به تصویر می کشد و طی این سالها کیمیا با توجه به تغییر شرایط پیرامونش دچار ماجراهایی می شود که فصه را رقم میزند.

این بازیگر که در کنار مادر خود آزیتا حاجیان به ایفای نقش می پردازد گفت: با توجه به روندی که گروه پیش گرفتند تا ۳ هفته دیگر تصویربرداری به پایان خواهد رسید و برای گرفتن برخی صحنه های جزیی به تهران باز خواهیم گشت.

این مجموعه بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد و هنرمندانی چون حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… بازی  می کنند.

قصه این مجموعه بر می گردد به تحولات جامعه که پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. کیمیا دختری پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

مهراوه شریفی‌نیا فیلم‌های سینمایی «قصه ها» ساخته رخشان بنی اعتماد، «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی و «پشت در خبری نیست » به کارگردانی شبنم عرفی‌نژاد را آماده اکران دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>