سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۳۹۳ در ۲:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

کامران تفتی و نقش جوان‌هایی درگیر مسائل اجتماعی

kamran-tafti

کامران تفتی در مجموعه‌های «خط» و «مورچه‌ها» نقش جوانانی را بازی می‌کند که درگیر مسائل اجتماعی هستند.

کامران تفتی در مجموعه‌های «خط» و «مورچه‌ها» نقش جوانانی را بازی می‌کند که درگیر مسائل اجتماعی هستند.

تفتی به سوره سینما گفت: سال ۹۳ را خیلی خوب شروع کردم، به این جهت که در جزیره کیش و چهار شهر دیگر ایران در کنار مردم بودم و همیشه دیدن اینگونه محبت هاست که  باعث می شود برای مثال وقتی یک پروژه از طرف یک گروه جوان اصفهانی به من پیشنهاد می شود با طیب خاطر بپذیرم. گروه سینمایی باران متشکل از جمعی از سینماگران جوان شهر اصفهان فیلمنامه «مورچه ها» را به من پیشنهاد دادند و من ضمن اینکه از متن و شخصیت هایش خوشم آمد، با دیدن فیلم های قبلی ساخته شده توسط این گروه، تصمیم گرفتم پیشنهادشان را بپذیرم.

وی افزود: فیلمبرداری ما مدت کوتاهی است که آغاز شده و این روزها در حال همکاری با کارگردان جوان آتیه داری به نام مسعود محمدی هستم. متن «مورچه ها» در زمره فیلمنامه های اکشن قرار می گیرد و اساسا یک کار رزمی در حال ساخت است که البته روایتی نرم و جذاب برای مخاطب دارد. من در نقش یکی از قهرمانان ظاهر شده ام . او یک پسر کارگر است و پس از مواجهه با یک ورشکستگی، مسیر زندگی اش عوض می شود. در این پروژه با حدیث میرامینی ، جعفر دهقان و … همبازی شده ام.

کامران تفتی همچنین توضیح داد: چند شب است که پخش سریال «خط» با بازی من از شبکه سه آغاز شده است. در این سریال یک پسر بزهکار و دچار ناهنجاری های اجتماعی هستم که می خواهد خانه پدر و مادرش را بفروشد. در همین حین عاشق می شود و همین احساس همه معدلات ذهنی اش را بهم می ریزد. نام من در این مجموعه سیاوش سالار است و شاید بتوان گفت محور روایت داستانم در اثر برخورد با دختری به نام سوگند شکل می گیرد.

مجموعه «خط» به نویسندگی و کارگردانی اکبر رنجبر، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش می شود. علاوه بر تفتی، آشا محرابی، محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری، سیاوش طهمورث، فریبا جدیکار، ایمان صفا ، جمال اجلالی، محسن افشانی، مجید جعفری، بهنام قربانی و … در این مجموعه بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>