سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۳ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

عاطفه رضوی به «کیمیا» پیوست/ حضور در نمایشی از حسین پاکدل

pakdel-razavi

عاطفه رضوی ماه رمضان امسال با سریال «کیمیا» به تلویزیون می‌رود و در نمایشی از حسین پاکدل بازی می‌کند.

عاطفه رضوی ماه رمضان امسال با سریال «کیمیا» به تلویزیون می‌رود و در نمایشی از حسین پاکدل بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، عاطفه رضوی به تازگی بازی در مجموعه « کیمیا» به کارگردانی جواد افشار را آغاز کرده و بخشی از بار روایی داستان را در فلاش بک‌ها بر عهده دارد. این مجموعه بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد و حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… در آن بازی می‌کنند.

قصه این مجموعه بر می‌گردد به تحولات جامعه که پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. کیمیا دختری پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

عاطفه رضوی که بازی در فیلم‌های سینمایی «چهره»، «آن سوی آتش»، «بازماندگان» و مجموعه‌های «همسایه‌ها» و «شکرانه» را در کارنامه دارد در سال‌های اخیر در سینما و تلویزیون کم کار شده و بیشتر در تئاتر فعالیت کرده است، او پاییز امسال با نمایشی به کارگردانی همسرش حسین پاکدل روی صحنه می‌رود. رضوی پیشتر در نمایش‌های «حضرت والا» و «رقص زمین» بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>