سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

اکران رسمی «زندگی جای دیگری است» اواخر هفته شروع می‌شود

zendegi-jaye-digarist

پخش‌کننده فیلم «زندگی جای دیگری است» از شروع رسمی اکران این فیلم از چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

پخش‌کننده فیلم «زندگی جای دیگری است» از شروع رسمی اکران این فیلم از چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

حبیب اسماعیلی به سوره سینما گفت: فیلم «زندگی جای دیگری است» از روز چهارشنبه سوم اردیبهشت با ۱۸ سینما در تهران روی پرده می‌رود. الان دو سالن یعنی سینما فرهنگ که سینمای سرگروه است و همچنین یکی از سالن‌های پردیس ملت ، فیلم را اکران کرده‌اند و در این یکی دو روز فروش خوبی اتفاق افتاده است. سینما فرهنگ فیلم «با دیگران» را روی پرده داشت که متأسفانه فروش بالایی نداشت و شورای صنفی از ما خواست فیلم جدید را یک هفته زودتربه سینمای سرگروه بدهیم و به همین دلیل سینما فرهنگ از روز پنجشنبه اکران را شروع کرده است.

وی افزود: در حال صحبت هستیم که فیلم را در شهرهای بزرگ مانند مشهد، شیراز و تبریز اکران کنیم. این ساخته منوچهر هادی، فیلم بسیار پرمخاطبی خواهد شد و با توجه به اینکه چهار فیلم میلیاردی نوروز تقریبا دو ماه است که روی پرده قرار گرفته‌اند، نیاز به نمایش یک فیلم جدید احساس می‌شد. مخاطب سینما تا این زمان حتما فیلم‌های قبلی را تماشا کرده و برای احترام به این توجه و علاقه، لازم بود یک اثر جدید سینمایی به ترکیب اکران اضافه شود. پردیس ملت دیشب یک سانس را به «زندگی جای دیگری است» اختصاص داده و اینطور که به ما گزارش شده استقبال خیلی خوبی صورت گرفته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه نیمه اول سال همیشه هفته‌های بیشتری به اکران یک فیلم اختصاص می‌یابد گفت: فیلم‌ها در شش ماه نخست می‌توانند تا ۱۰ هفته هم نمایش داشته باشند و من امید زیادی دارم که گذشته از حفظ یک کف فروش برای «زندگی جای دیگری است» به سبب استقبال خوب مردم، تا بخشی از تابستان نمایش این اثر ادامه داشته باشد. خدا را شکر سال ۹۳ را با ۴ فیلم پر فروش شروع کردیم و این فیلم می‌تواند تداوم خوبی به این جریان باشد.

فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی، با بازی نیکی کریمی، حامد بهداد، پارسا پیروز فر و یکتا ناصر درباره مردی است که احیاگر یک بیمارستان است. او روزی متوجه می‌شود نوبت مرگش فرا رسیده و … . این فیلم سینمایی در جشنواره سی و دوم فجر به نمایش در آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>