سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

اکران «فصل فراموشی فریبا» در مهرماه امسال/ تغییرات در فیلم عباس رافعی

fasle-faramooshi-fariba

فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی مهر ماه امسال اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی مهر ماه امسال اکران می‌شود.

عباس رافعی به سوره سینما گفت: «فصل فراموشی فریبا» نیاز به تغییراتی داشت تا برای اکران عمومی آماده شود. ما برای اکران با موسسه پخش نیمروزفیلم قرارداد بستیم و طبق برنامه از اول مهرماه فیلم را اکران خواهیم کرد. ۵ دقیقه از زمان فیلم کم شد و جایگزین برخی پلان های حذف شده پلان‌هایی که قبلا داشتیم را به آن اضافه کردیم به همین خاطر نیازی به فیلمبرداری مجدد نبود.

این کارگردان که پیش از این خبر از ساخت فیلمنامه «در غربت» نوشته فرید مصطفوی را داده بود گفت: برای تولید این فیلم آمادگی داریم اما باید صبر کنیم شرایط کمی به نفع مضمون پیش رود تا بعد از تولید برای اکران مشکلی نداشته باشیم. هم اکنون به دنبال سرمایه گذار هستیم که در این زمینه هم برنامه هایی صورت گرفته است.

فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش سایه روی زندگی عاشقانه‌اش انداخته و تلاش او برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می‌زند. عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و  کارگردان: عباس رافعی، فیلمنامه‌نویس: علی اصغری و عباس رافعی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: عباس رستگارپور، چهره‌پرداز: مهرداد قلی‌پور، طراح صحنه و لباس: رعنا امینی، تدوین: پرهام وفایی، صداگذاری: محمود موسوی‌نژاد، موسیقی: پیمان یزدانیان، عکاس: بابک برزویه و سیما محمدی. بازیگران: ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی، عباس شجاع، هومن کیایی، ژیلا آل‌رشاد، ژیلا شاهی.

عباس رافعی پیشتر فیلم‌های سینمایی «آفتاب برهمه یکسان می‌تابد»، «پروانه»، «آزادراه» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>