سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
انتقاد شدید منوچهر هادی از تهیه‌کننده/

«زندگی جای دیگری است» فیلم من نیست/ مصاحبه نمی‌کنم

manoochehr-hadi

منوچهر هادی از اکران فیلم «زندگی جای دیگری است» در شرایط فعلی و فصل کنونی توسط تهیه‌کننده گلایه دارد.

منوچهر هادی از اکران فیلم «زندگی جای دیگری است» در شرایط فعلی و فصل کنونی توسط تهیه‌کننده گلایه دارد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، شرایط حساس اکران فعلی در سینما و نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال و همچنین اختصاص بسیاری از سینماها به فیلم های پرفروش و مطرح که به اقبالی میلیاردی دست یافته‌اند، هر تهیه‌کننده و کارگردانی را برای نمایش اثر خود در سینماها مردد می‌کند. یکی از آثاری که در این شرایط و با تصمیم تهیه‌کننده و برخلاف نظر کارگردان برای اکران به سینماها آمده « زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده است.

در تماسی که با منوچهر هادی داشتیم تا درباره این فیلم با او گفتگو کنیم، وی با ابراز گلایه شدید از تهیه‌کننده اثر به دلیل عملکرد نامناسب در اکران و با بیان اینکه «زندگی جای دیگری است»  فیلم من نیست، از اهالی رسانه و مطبوعات عذرخواهی کرد و به هیچ عنوان حاضر به گفتگو درباره فیلم نشد.

هادی در جملاتی کوتاه عنوان کرد: هیچ تهیه کننده‌ای در آستانه جام جهانی فوتبال و در میان فیلم‌های میلیاردی که روی پرده سینماها هستند، یک فیلم را که با زحمت فراوان در بخش خصوصی تولید شده به نمایش نمی‌گذارد.

«زندگی جای دیگری است» با بازی حامد بهداد، پارسا پیروزفر، نیکی کریمی و یکتا ناصر از اواخر هفته گذشته اکران عمومی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>