سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

با پخش فوتبال در سینما مخالفم/ تکرار یک تجربه شکست خورده

footbal-cinema

مدیر سینما فرهنگ پخش بازی‌های جام جهانی در سالن‌های سینما را اقدامی شکست خورده و تکراری دانست.

مدیر سینما فرهنگ پخش بازی‌های جام جهانی در سالن‌های سینما را اقدامی شکست خورده و تکراری دانست.

علی هیربد به سوره سینما گفت: ما در جام جهانی ۲۰۱۰ این اتفاق را تجربه کردیم که به جای فیلم، بازی‌های جام جهانی به طور زنده روی پرده برود، اما تجربه خوبی نبود و من به عنوان یک مدیر سالن سینما مخالف این طرح هستم. اگر فارابی چنین دستوری صادر کند ما موظف به اطاعت هستیم ، اما نگاه شخصی من این است که این طرح موفق نبود و بهتر است تکرار نشود.

وی افزود: استادیوم استادیوم است و سالن سینما، محلی برای فیلم دیدن. این دو مقوله کاملا بی ربط به هم هستند و حتی معتقدم تماشاگر فوتبال، تماشاگر استادیوم نیست. قبول ندارم که آمدن فوتبال دوست‌ها به سالن سینما باعث علاقه آنان به فیلم دیدن شود. مگر ما در تجربه پیشین سینما فرهنگ در دوره قبلی جام جهانی،  آن کسانی را که برای تماشای فوتبال به سینما آمدند باز هم در سالن دیدیم؟ همانطور که فیلم‌ها ژانربندی می‌شود، مخاطبان هم دارای ژانر هستند و آن کسی که اهل فیلم دیدن است کمتر به تماشای استادیومی فوتبال می‌رود و برعکس.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>