سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال از «چ» در سینما سپاهان/ سینمایی باب سلیقه مخاطب فرهنگ دوست

cinema-sepahan

مدیر سینما سپاهان تاکید کرد ایجاد یک پاتوق فرهنگی در این سالن یکی از برنامه‌هایش است.

مدیر سینما سپاهان تاکید کرد ایجاد یک پاتوق فرهنگی در این سالن یکی از برنامه‌هایش است.

سیدمصطفی حسینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان به سوره سینما در رابطه با همزمانی اکران فیلم‌ها در تهران و شهرستان گفت: با اینکه زمان زیادی از اکران فیلم «چ» نمی‌گذرد اما استقبال مردم از این فیلم رضایت‌بخش بوده است. این فیلم سینمایی دیر اکران شد چون سایر سینماهای اصفهان باقی فیلم‌های اکران نوروز را روی پرده داشتند. ما برای اکران نوروز فیلم «معراجی‌ها» را داشتیم که فروش بالایی داشت. نمایش این فیلم همزمان با تهران بود و خبرها همزمان به شهرستان می‌رسید و همه این ها فروش خوبی را در این استان رقم زد.

وی ادامه داد: در شهرهای بزرگی مثل اصفهان که پتانسیل فرهنگی بالایی دارند فیلم‌ها و سایر محصولات فرهنگی باید همزمان با تهران عرضه شوند. سینما سپاهان اصفهان سال ۴۲ تاسیس شده و از قدیمی ترین سینماهای اصفهان محسوب می‌شود. به خاطر قدمت و فرسودگی ناشی از آن بیش از ۷۰ درصد ساختمان، سال ۸۵ تعمیر و بازسازی شد که تاثیر فوق العاده‌ای در جذب مخاطب و استقبال مردم اصفهان از فیلم و آمدن به سالن سینما داشت.

حسینی گفت: ما در تلاشیم تا سینمای اصفهان را که قابلیت های فراوانی دارد با برنامه ریزی درست به سمتی ببریم که مورد پسند سلیقه فرهنگی مردم باشد. تجهیزات فنی به روز و دیجیتالی شدن در کنار تغییرات مربوط به دکوراسیون و نماهای بیرونی از تغییرات عمده و اساسی بود که در کنار آن در فضاهای جانبی کنار سالن اصلی مثل سینمای ۵ بعدی و کافی شاپ سینما سپاهان اصفهان را به یکی از مراکز مهم فرهنگی این استان تبدیل کرده است.