سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۹:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

تولید فیلم سینمایی «گیتا» به تاخیر افتاد/ حساسیت در نگارش فیلمنامه

naser-onsori

حساسیت‌های مربوط به نگارش فیلمنامه، تولید فیلم سینمایی «گیتا» را به تاخیر انداخت.

حساسیت‌های مربوط به نگارش فیلمنامه، تولید فیلم سینمایی «گیتا» را به تاخیر انداخت.

سوره سینما- اگر چه مسعود مددی کارگردان «گیتا» پیش از این ناهماهنگی زمانی حضور بازیگران فیلم را دلیل تعویق در تولید اعلام کرده بود، ناصر عنصری درباره تاخیر در زمان ساخت این فیلم به سوره سینما گفت: فیلمنامه به دلیل محتوای انتزاعی و مفهومی خاصی که دارد کمی حساس است و نمی‌توان راحت از کنار جزئیات آن گذشت. این پروژه پیش‌تولید سنگین ندارد و برای فیلمبرداری، انتخاب لوکیشن و امور فنی دچار مشکل نخواهیم شد آنچه برای ما اهمیت دارد فیلمنامه است. قصه این فیلم به زوایایی از رابطه شاعرانه یک مادر و فرزند پسر می پردازد که کارما را برای انتخاب بازیگر هم سخت می کند.

تهیه کننده این فیلم ادامه داد: نقش اصلی داستان مادر زیر ۵۰ سال است که بار اصلی قصه و دیالوگ را او در ارتباط با پسر نوجوانش به دوش می‌کشد. برای نقش مادر باید از بازیگری استفاده کنیم که قدرت ایفای این نقش را داشته باشد. احتمال دارد یکی از بازیگران تئاتر را برای این منظور انتخاب کنیم. بخش اعظم سرمایه این تولید این فیلم کار فراهم شده اما هنوز سرمایه این فیلم کامل نشده است. فیلمنامه، انتخاب بازیگر و تاحدی مسایل مالی باعث شد تا تولید پروژه سینمایی «گیتا» به تاخیر بی افتد.

فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و تهیه‌کنندگی مشترک ناصر عنصری و مجید شیخ انصاری جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم یک درام اجتماعی است و قصه مادر و فرزندی است که پیام فیلم متمرکز بر شکل روابط این دو نفر مطرح می‌شود. «گیتا» در تهران فیلمبرداری می‌شود و بیشتر لوکیشن‌ها داخلی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>