سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۹:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

عبدالرضا اکبری در نقش یک پزشک/ ادامه تصویربرداری «معمای شاه» در شهرک غزالی

abdolreza-akbari

عبدالرضا اکبری در مجموعه مناسبتی «مثل من، مثل تو» در نقش یک پزشک بازی می‌کند.

عبدالرضا اکبری در مجموعه مناسبتی «مثل من، مثل تو» در نقش یک پزشک بازی می‌کند.

اکبری به سوره سینما گفت: دو هفته ای است که تصویربرداری سریال «مثل من، مثل تو» برای پخش در ایام مبارک ماه رمضان از شبکه دو آغاز شده است. در این مجموعه که توسط محمود معظمی کارگردانی می‌شود، نقش یک پزشک را دارم به نام منصور صادقی. او یکی از پسران حاج عزت است و به همراه دیگر بستگان نزدیکش این درام خانوادگی را روایت می کند.

وی افزود: تجربه بازی در سریال های مناسبتی را قبلا هم داشته ام. خاطره سریال «اغما» هنوز هم در اذهان مردم هست و علاوه بر آن سریال های دیگری مثل «عروج» و … را هم بازی کرده ام. لوکیشن ما در شهر تهران است و تولید فشرده ای داریم و پیش بینی می‌کنم تا ماه رمضان در حال کار باشیم. با این حال، احتمال دارد یکی از فیلمنامه‌هایی را که پیشنهاد شده، بپذیرم چون بازی من در سریال از جایی به بعد ممکن است کمرنگ تر شود.

اکبری همچنین درباره سریال در حال ساخت «معمای شاه» گفت: قرار است در فاز دوم مجموعه که به زودی کلید می‌خورد نیز بازی داشته باشم و علاوه بر آن، هنوز صحنه های خارجی بازی من در فاز یک، باقی مانده است. سکانس‌های مربوط به کاخ و دربار را گرفته ایم و به زودی به شهرک سینمایی می‌رویم تا سکانس های مربوط به فضاهای کاری سرلشگر زاهدی را تصویربرداری کنیم.

«مثل من، مثل تو» سریال مناسبتی ماه رمضان به تهیه‌کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی، ۳۰ فروردین در خیابان ارتش تهران کلید خورده است . شهرام عبدلی، نگین معتضدی و بازیگر خردسال، نگین پارسا از اولین بازیگرانی هستند که جلوی دوربین ظاهر شده اند. دیگر بازیگران این سریال ثریا قاسمی، کمند امیرسلیمانی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی و متین ستوده هستند.

عبدالرضا اکبری در فیلم‌های سینمایی «اخراجی ها»، «سرعت»، «دختری با کفش‌های کتانی» و … بازی داشته است.