سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

چنار ایلگاز زمستان به ایران می‌آید/ ستاره ترک در فیلم جدید امینی

chenar

تولگا هان سایشمن بازیگر اهل ترکیه ‌با پروژه سینمایی «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» قرارداد بسته و قرار است اوایل زمستان برای فیلمبرداری به ایران بیاید.

تولگا هان سایشمن بازیگر اهل ترکیه ‌با پروژه سینمایی «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» قرارداد بسته و قرار است اوایل زمستان برای فیلمبرداری به ایران بیاید.

رویا شریف تهیه کننده این پروژه سینمایی گفت: مراحل اولیه پیش تولید را سپری می‌کنیم. گروه به جنوب کشور سفر کرده اند تا سکوهای نفتی منطقه را مورد بررسی قرار دهند. تا الان فقط با بازیگر ترک نقش چنار در سریال معروف «عمر گل لاله» قرارداد بسته ایم و قصد داریم دو  بازیگر مطرح سینمای ایران را مقابل این کاراکتر قرار دهیم. این پروژه بازیگر زیادی نخواهد داشت. دو چهره مرد سینمایی و یک بازیگرجوان برای نقش دختر ۲۰ ساله در نظر خواهیم گرفت. خوشبختانه اکثر هنرمندان خوب سینما برای قبول این نقش اظهار تمایل کرده اند و ما مشکلی از بابت انتخاب نداریم. از آنجا که برای تولید عجله ای نیست پیش تولید و انتخاب عوامل را با تامل بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

این تهیه کننده گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی که بر منطقه مورد نظر ما حاکم است نیمه اول سال امکان آغاز فیلمبرداری نداریم. احتمالا پاییز برای بازدید دوباره لوکیشن و آماده کردن نهایی به جنوب کشور سفر کنیم تا زمستان به طور جدی فیلمبرداری را آغاز کنیم.

این فیلم به صورت مشترک با یک کمپانی ترکیه ‌تولید خواهد شد. تولگا هان سایشمن نقش چنار ایلگاز را در سریال «عمر گل لاله» ایفا کرده است. او در کشور خودش به عنوان بازیگر، طرفداران زیادی دارد و «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» نخستین تجربه همکاری او با یک کارگردان ایرانی است. «موج کوتاه، ردیف ۴۴۴» جدیدترین فیلم سینمایی علیرضا امینی است که نویسندگی فیلمنامه آن را به صورت مشترک خود او و احمد کیا برعهده داشته اند. این فیلم سینمایی با موضوع خلیج فارس است که بیشتر لوکیشن‌های این فیلم بر روی‌ آب و سکوهای نفتی فیلم ‌برداری می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>