سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

«چ» همچنان روی پرده اکران/ محبوبیت کیمیایی بین مردم

che

فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی در دو روز نخست اکران ۲۴ میلیون تومان فروخت.

فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی در دو روز نخست اکران ۲۴ میلیون تومان فروخت.

علی سرتیپی درباره وضعیت فروش فیلم های «چ» و «متروپل» به سوره سینما گت: فیلم سینمایی «چ» با فروش راضی کننده خود قرار است روی پرده باقی بماند. اینکه تا کی سرگروه داشته باشد به تصمیم شورای صنفی و شرایط فروش فیلم بر می گردد و ما امیدواریم به هفته یازدهم هم برسد اما با توجه به شرایطی که در گیشه دارد حتی به صورت آزاد تا ۵ خرداد فیلم را روی پرده نگه میداریم.این فیلم در سینماهای آزادی ، زندگی و ملت فروش خیلی خوبی داشت که در آزادی روز گذشته با اینکه در یک سالن کوچک اکران شد اما بالای ۵ میلیون تومان فروش کرد.

وی در رابطه با فیلم سینمایی «متروپل» و وضعیت اکران و فروش این فیلم گفت: این فیلم تازه روی پرده آمده و مطمئنا روز به روز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. باید توجه داشت که مخاطبین جشنواره با مخاطب سینماها متفاوت است و میان مردم عده‌ای هستند که سینمای مسعود کیمیایی را دوست دارند و محبوبیت این کارگردان قطعا طرفدارانش را به سینماها می آورد.

فیلم سینمایی «متروپل» با بازی مهنار افشار، سحر دولتشاهی، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی و … را فیلمیران پخش می‌کند. این فیلم که چارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه روی پرده رفته تا پایان روز جمعه ۲۴ میلیون تومان فروش داشته است. فیلم سینمایی «چ» با بازی فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی، امیر دلاوری، سعید راد و … دو میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان تا دیروز جمعه فروش داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>