سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۹:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

احتمال اکران «۵۰ قدم آخر» از همین هفته/ «سیزده» در نوبت اکران

sizdah-50ghadam

فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از چهارشنبه این هفته روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از چهارشنبه این هفته روی پرده می‌رود.

سعید سعدی مدیر عامل موسسه پخش نسیم صبا در رابطه با زمان اکران این فیلم سینمایی به سوره سینما گفت: این فیلم قرار است به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به سرگروهی سینما فرهنگ به نمایش درآید. البته اگر این هفته «زندگی جای دیگری است» نتواند کف فروش را پر کند احتمال می‌رود «۵۰ قدم آخر» از چهارشنبه هفته جاری ۳۱ اردیبهشت روی پرده برود.

سعدی در رابطه با تغییرات اعمال شده بعد از اکران جشنواه ای گفت: از ابتدا و انتهای فیلم حدود ۱۵ تا ۱۷ دقیقه حذف شده اما این مساله لطمه ای به محتوا وارد نکرده بلکه بیشتر به لحاظ ریتم در بخش هایی از گفتار متن تغییراتی صورت گرفته است.

سعدی همچنین افزود: فیلم‌های سینمایی «سیزده»، «بیگانه»، «برف»، و «آرایش غلیظ» قرار است از طرف موسسه پخش فیلم نسیم صبا اکران شود که در این میان فیلم «سیزده» اولین نوبت اکران را به خود اختصاص خواهد داد. «آرایش غلیظ» برای اکران دوم عید فطر و «برف» و «بیگانه» هم برای اکران در تابستان برنامه ریزی شده است.

«۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پور احمد، سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نشان می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می‌آیند ولی…

بابک حمیدیان و طناز طباطبایی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>