سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال از «طبقه حساس» در سینما استقلال/ تماشای فوتبال به شکل سه بعدی

footbal-cinema

مدیر سینما استقلال یکی از برنامه‌هایش را تماشای فوتبال به شکل سه بعدی در این سینما اعلام کرد.

مدیر سینما استقلال یکی از برنامه‌هایش را تماشای فوتبال به شکل سه بعدی در این سینما اعلام کرد.

امیر هوشنگ پاسبانیان با اشاره به اکران فیلم سینمایی «طبقه حساس» از ۱۰ اسفندماه تا الان به سوره سینما گفت: این فیلم مخاطب خود را پیدا کرده و واقعا حیف است که با این استقبال از پرده سینما به این زودی برداشته شود.

وی در رابطه با فیلم در حال اکران سینما استقلال به سوره سینما گفت: «طبقه حساس» با ۷۰ روز نمایش ۳۰۰ میلیون تومان فقط در همین سینما فروش داشته و همچنان هم مورد استقبال است اما طبق مقررات، فیلم هایی که بیش از ده هفته روی پرده هستند باید جایگزین فیلم جدید شوند . فیلم بعدی ما اکران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» است. من فیلم را ندیدم اما فکر می کنم با توجه به زمان امتحانات و تعطیلات نیمه خرداد اگر زمان نمایش آن به تاخیر بیفتد برای فیلم هم بهتر است چون «طبقه حساس» مخاطبان خود را پیدا کرده و دیگر زمان برایش مهم نیست اما یک فیلم جدید تا جا بیفتد کمی طول می کشد و چه بهتر که در زمان خوب روی پرده برود.

پاسبانیان گفت: قطعا فیلم بعدی فروش «طبقه حساس» را نخواهد داشت. استقلال بین سینماهای سرگروه در اکران نوروز از بالاترین فروش برخوردار بود. وضعیتی نزدیک به این شرایط را سال پیش با «تهران۱۵۰۰» داشتیم اما حتی آن هم به ۱۰ هفته نرسید درصورتی که فیلم فعلی ما همچنان کف فروش را پر می کند . باید منتظر باشیم و ببینیم شورای صنفی نمایش در این باره چه نظری دارد.

مدیر سینما استقلال که پیش از این هم با نمایش مسابقات جام جهانی در سالن ها موافق بود تاکید کرد: سال های پیش دراین رابطه تجربه خوبی داشتیم اما باید با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد. تجربه سال های پیش نشان داد همه از این طرح راضی بودند . امسال هنوز تاییدی در این زمینه صورت نگرفته ولی در بخش سازمان سینمایی و شورای صنفی مخالفتی وجود ندارد امیدواریم نیروی انتظامی هم با این طرح موافقت کنند. و به مدیران سینمایی اعتماد کنند.

وی ادامه داد: ما مردم فهیم و با فرهنگی داریم اگر قرار بود حضور مردم در سالن ها به ضرر سینما تمام شود هیچ سینماداری با این طرح موافقت نمی کرد. یکی از برنامه های ما در صورت موافقت نمایش سه بعدی مسابقات با عینک سه بعدی است. طوری که تماشاگر احساس کند در فضای زنده قرار دارد و بازی را از نزدیک مشاهده می کند.

وی ادامه داد: کیفیت فیلم ها ارتباطی به زمان خاصی ندارد. ماه رمضان یا جام جهانی تاثیری بر گیشه نخواهند گذاشت. فیلم متوسط یا ضعیف در هرزمان از فروش درخور خود برخوردار می شود و فیلم خوب در بدترین زمان هم فروش بالایی دارد. من مطمئنم در سال جدید فیلم های قابل توجه بسیار خوبی اکران خواهند شد که حتی رکورد «طبقه حساس» را هم خواهند شکست. البته همه اینها به برنامه ریزی دقیق در شورای صنفی اکران بستگی دارد که در هر دوره چه فیلم هایی را برای اکران مناسب بییند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>