سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

«خانه کنار دریا» بعد از «شانس،عشق،تصادف» جلوی دوربین می‌رود/ غیبت معیریان

arash-moayerian

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی به دلیل سفر آرش معیریان به خارج از کشور به تعویق افتاد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی به دلیل سفر آرش معیریان به خارج از کشور به تعویق افتاد.

سید محسن وزیری درباره زمان فیلمبرداری این پروژه به سوره سینما گفت: آرش معیریان کارگردانی فیلم من و فیلم «شانس،عشق، تصادف» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش را به عهده دارد و هنوز هم از سفر برنگشته با این تهیه کننده جلسه ای ترتیب دادیم تا زمان فیلمبرداری پروژه ها را مشخص کنیم. قرار شد به دلیل شروع فصل گرما و ماه رمضان فیلم سینمایی «شانس،عشق،تصادف» اول جلوی دوربین برود و بعد از آن در شمال کشور «خانه کنار دریا» را کلید بزنیم.

وی ادامه داد: از آنجا که فیلم اول با ۲۰ جلسه فیلمبرداری به پایان می رسد از نظر زمانی مشکل خاصی پیدا نخواهیم کرد. «خانه کنار دریا» هم بعد از ماه رمضان به مدت یکماه جلوی دوربین خواهد رفت. ما برای ساخت این فیلم عجله نداریم، چون در حال حاضر سینمایی برای ما نیست که دغدغه اکران داشته باشیم. فیلم سینمایی «کالسکه» هنوز در انتظار نوبت نمایش است و سرمایه ما همچنان بلا استفاده باقی مانده است.

این تهیه کننده افزود: برای نمایش فیلم «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان هر روز در حال مذاکره و رایزنی هستیم. دیگر زمان اکران برایمان مهم نیست و در هر فصل و مناسبتی باشد فیلم را نمایش خواهیم داد. این روزها اگرچه شلوغی سینماها باعث خوشحالی است اما با برخی تصمیمات نادرست حق فیلمسازان زیادی ضایع می‌شود.

«خانه کنار دریا» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاقی مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است. سارا منجزی، دانیال عبادی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان و مهران رجبی در این فیلم سینمایی بازی خواهند کرد.